شناسهٔ خبر: 41880742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تیم سواروف تیپ ۳۷ زرهی به مسابقات ارتش‌های جهان در روسیه اعزام شد

با حضور فرماندهی ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه فارس و کهکیلویه و بویراحمد مراسم بدرقه تیم سوارف به مسابقات ارتش‌های جهان سال ۲۰۲۰ روسیه برگزار شد. با حضور فرماندهی ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه فارس و کهکیلویه و بویراحمد مراسم بدرقه تیم سوارف به مسابقات ارتش‌های جهان سال ۲۰۲۰ روسیه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری فارس از شیراز، با حضور امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی فرماندهی ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه فارس و کهکیلویه و بویراحمد مراسم بدرقه تیم سوارف به مسابقات ارتش‌های جهان سال ۲۰۲۰ روسیه برگزار شد.

 امیر سرتیپ دوم رضایی با آرزوی موفقیت و سربلندی برای تیم اعزامی طی سخنانی اظهار داشت: شما یک ایرانی هستید و نماینده ارتش جمهوری اسلامی ایران که هزاران شهید به این آب‌وخاک تقدیم کرده تا این کشور سرافراز و سربلند باشد.

وی بر نظم و انضباط و آمادگی تاکید کرد و افزود: ان شاالله شما عزیزان با آمادگی، با توان بالا و نظم و انضباط تیمی بتوانید برای کشور اسلامی‌مان کسب افتخار و سربلندی کنید.

عباس عطاالهی فرماندهی تیپ ۳۷ زرهی و سرپرست تیم سواروف نیز اظهار امیدواری کرد: این تیم بتواند انچنان که شایسته ارتش جمهوری اسلامی ایران است در این مسابقات شرکت و نهایت تلاش و کوشش خود را انجام دهد تا بتواند باعث کسب افتخار برای کشور عزیزمان شود.

انتهای پیام/ م

نظر شما