شناسهٔ خبر: 41880709 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان :

خبرنگاران واقعاً در خط مقدم قرار دارند / رونمایی از از سردیس شهید علیرضا حیدریان در آینده

احمد حسین فتایی گفت: در آینده شاهد رونمایی و بهره برداری از سردیس شهید علیرضا حیدریان خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  فتایی در مراسم اهدای نمادین کارت خبرنگاری شهید علیرضا حیدریان و رونمایی از کارت های عضویت خانه مطبوعات لرستان، با حضور خانواده شهید حیدریان ، و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات لرستان برگزار شده بود،اظهار کرد: شهدا و خانواده شهدا بر گردن ما حق دارند، بنده سال گذشته در روز خبرنگار قول دادم که اولین سالن که به بهره برداری برسد به نام شهید علیرضا حیدریان نامگذاری شود که به حمدالله این اتفاق صورت گرفته و سالن هنری در اداره کل ارشاد استان به نام این شهید بزرگوار ثبت شده است .

اوافزود:با پیگیری ها و کمکهای اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات در آینده شاهد رونمایی و بهره برداری از سردیس شهید علیرضا حیدریان خواهیم بود.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  لرستان ضمن تبریک روز خبرنگار، تصریح کرد: خبرنگاران  واقعاً در خط مقدم قرار دارند و در همه زمینه‌های اقتصادی، کمک به توسعه استان، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی دقیق و سریع پای کار هستند و نقش رسانه ها در جامعه تاثیرگذار است.

او بیان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در همه دنیا به تبع آن در کشور و در استان لرستان که در چند ماه اخیر در مرز هشدار و قرمز قرار داشت و دارد، نتوانسته‌ایم مراسم روز خبرنگار امسال را برگزار کنیم و اصحاب رسانه که کارشان آگاهی‌بخشی در همه حوزه ها ست، برای سلامتی همکاران و خودشان تصمیم گرفته شد که این مراسم لغو شود .

فتایی  یادآورشد: از خانه مطبوعات لرستان که در این مدت کوتاه منشاء خدمات ارزنده و فعالیت‌های خوبی برای اصحاب رسانه بوده  تقدیر و تشکر می نماییم و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

 

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما