شناسهٔ خبر: 4186511 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

معرفی برترین بازیهای آنلاین آندروید | قسمت دوم

با سلام خدمت کاربران محترم سایت گیمفا، همانطور که می دانید بازیهای آنلاین طرفداران زیادی در سطح جهان دارند که روز به روز بر تعداد آنها افزوده می گردد؛ از این رو در این مقاله قصد بر معرفی بازی های معروف و پرطرفدار آنلاین اندروید را داریم تا موجب آشنایی هرچه بیشتر شما عزیزان با این بازی ها گردیم.در دومین قسمت از این مقاله با ما همراه باشید

صاحب‌خبر -
معرفی برترین بازیهای آنلاین آندروید | قسمت دوم

با سلام خدمت کاربران محترم سایت گیمفا، همانطور که می دانید بازیهای آنلاین طرفداران زیادی در سطح جهان دارند که روز به روز بر تعداد آنها افزوده می گردد؛ از این رو در این مقاله قصد بر معرفی بازی های معروف و پرطرفدار آنلاین اندروید را داریم تا موجب آشنایی هرچه بیشتر شما عزیزان با این بازی ها گردیم.در دومین قسمت از این مقاله با ما همراه باشید

***

Angry Birds Epic

امتیاز : ۴.۷ از ۵.۰

اگر از دوستداران بازی فوق العاده محبوب Angry Birds هستید این بار در قالبی متفاوت نسبت به سری های قبل این عنوان را تجربه کنید! این بار بر خلاف سریه قبلی بازی ها ، پرندگان عصبانی در قالب قهرمانان حماسی با سلاح های جدید به گوشی های اندروید معرفی شده اند، اینبار شما باید در نبرد بین خوکهای سبز و پرندگان، گروه خودرا رهبری کنید و با اسفاده از مهارت ها و تکنیک گروه خود دشمنان را شکست دهید، در این قسمت بازی ما شاهد شخصیت های جدید مانند خوک های جادوگر ، خوک شاه و شاهزاده ی خوک خواهیم بود. برخی از ویژه گی های بازی عبارتند از : جست و جو در جزایر و غارها و نقشه های استوایی، انواع پرندگان جدید با سلاح ها و بمب های جدید ، امکان آپگرید کردن پرندگان با استفاده از آیتم های جادویی ، برخوداری از گرافیک HD با صداگذاری بسیار عالی و مهیج ! مطمعنن عنوان Angry Birds Epic برای دوستداران این سری بسیار لذت بخش خواهد بود .

Heroes of Order & Chaos

امتیاز : ۴.۳ از ۵.۰

بازی Heroes of Order & Chaos یک بازی بسیار زیبا در سبک اکشن جنگی است که محصول شرکت معروف بازیسازی گیم لافت میباشد . در این بازی میتوانید شما با درست کردن یک تیم با دوستان خود یا بازیکنان دیگر بازی به جنگ حریف بروید و دشمنان خودرا از پای در آورید . دز این بازی شما میتوانید از بین 30 قهرمان بازی که در دسترس است ، یک قهرمان را برگزیده و به جنگ با دشمنان بروید همچنین در طول بازی میتوانید مهارت ها و قدرت خود را افزایش دهید و راحت تر دشمنان را شکست دهید . برخی از ویژه گی های بازی عبارتند از : وجود متنوع قهرمانان در بازی امکان ارتقای قهرمانان ، وجود سلاح های مختلف برای نبرد با دشمنان ، امکان مبارزه به صورت انفرادی یا تیمی ، وجود محیط های مختلف در بازی ، دارا بودن گرافیک HD و صداگذاری بسیار عالی .  بازی Heroes of Order & Chaos تا به حال میلیون ها بار از گوگل پلی دانلود شده و جزو بازیهای محبوب اندروید در این سبک میباشد .

Marvel Contest of Champions

امتیاز : ۴.۱ از ۵.۰

Marvel Contest of Champions یک بازی اکشن مبارزه ای با گیم پلی و گرافیک فوق العاده زیباست که توسط استودیو بازیسازی معروف Kabam برای گوشی های اندرویدی عرضه شده است . در این بازی تمام قهرمانان معروف شرکت Marvel وجود دارند ، قهرمانانی که هر کدام از ما خاطراتی از آنها به همراه داریم از جمله مرد عنکبوتی ، هالک ، مرد آهنی ، وولورین و .. شما باید یکی از این قهرمانان را در هر دوره انتخاب کرده و با دشمنان و موجودات خطرناکی که در هر مرحله وجود دارند بجنگید و با ضربات مهلک خود آنها را از پای در آورید و در پایان به عنوان پاداش یک قهرمان دیگر برای شما در بازی آزاد میشود . گیم پلی سریع و مهیج بازی دلیل اصلی محبوبیت این بازی میباشد همچنین وجود قهرمانانی که هر کدام سبک مبارزه خاص خود را دارند نیز بر جذابیت بازی تاثیر میگذارد . برخی از ویژه گی های بازی عبارتند از : قابلیت آزاد سازی قهرمانان جدید در بازی ، نبردهای نفس گیر با انواع دشمنان متنوع ، مبارزه در محیط های مختلف ، گیم پلی بسیار عالی با مبارزات اعتیاد آور و گرافیک HD با صداگذاری بسیار عالی . بازی Marvel Contest of Champions تا به حال بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران گوگل پلی دانلود شده است و جزو برترین ها در سبک اکشن میباشد . دوستداران بازی های مبارزه ای به هیچ وجه این بازی را از دست ندهند !

Rooster Wars

 خروس جنگی بازی آنلاین بسیار زیبایی است که توسط بازیسازان ایرانی برای گوشی های اندروید ساخته شده است ، شما در ابتدای بازی باید از بین 3 نژاد موجود در بازی به نامهای وسترن ، لاری و ژاپنی یک نوع نژاد را انتخاب کنید / پس از انتخاب خروس مورد نظرتان شما میتوانید ظاهر خروس راآن طور که مایلید عوض کنید و پس از این قسمت شما وارد دنیای خروس ها میشوید ! بازی خروس جنگی دارای دو حالت داستانی و مسابقات است که در حالت داستانی باید مراحل موجود در بازی را پشت سر بگذارید و در حالت مسابقه ای به مبارزه با سایر خروس داران میپردازید ! برخی از ویژه گی های بازی عبارتند از : بازی در محیط های متنوع و زیبا ، امکان رقابت با سایر بازیکنان ، امکان آپگرید خروس ها ، جوایز مختلف برای خروس های برتر ، امکان تشکیل اتحاد و جنگ اتحادها و .. زبان این بازی کاملا فارسی است و دارای قالب دوست داشتنی میباشد .

Darkness Reborn

امتیاز : ۴.۴ از ۵.۰

بازی Darkness Reborn همان نسخه ی دوم عنوان Dark Avenger از استودیوی بازیسازی GAMEVIL میباشد . سبک این بازی بسیار زیبا اکشن و نقش آفرینی میباشد . داستان بازی از این قرار است که با ظهور اهریمن بار دیگر جهان در سیاهی و ستم فرو میرود و شما باید قهرمان خود را انتخاب کنید و به جنگ با اهریمنان رفته و جهان را نجات بدهید ، شما میتوانید قهرمان خود را با فرستادن به ماموریت های خطرناک قوی تر کنید و با استفاده از غنایمی که بدست می آورید تجهیزات قهرمان خود را پیشرفته تر کنید همچنین در بازی شما میتوانید با دیگر کاربران یک تیم تشکیل داده و به نبرد با دشمنان بروید . برخی از ویژه گی های بازی عبارتند از : نبرد در محیط های متنوع و حماسی ، آپگرید کردن قهرمان خود با بیش از هزار سلاح و زره ، وجود صدها ماموریت و گرافیک خیره کننده باز به همراه صدا گذاری بسیار عالی . بازی Darkness Reborn مسلما برای دوستداران سبک نقش آفرینی عنوانی سراسر هیجان و لذت خواهد بود .

Hay Day

امتیاز : ۴.۴ از ۵.۰

استودیوی Supercell را تقریبا تمامی دوستداران بازی های آنلاین اندروید میشناسند ، بازی Hay Day یکی دیگر از شاهکارهای این استودیو در سبک مزرعه داری و کشاورزی میباشد که در آن شما میتوانید تجربه یک مزرعه داری حرفه ای را بدست بیاورید . در بازی Hay Day شما به عنوان یک کشاورز میتوانید در مزرعه خود انواع مواد غذایی مثل سبزیجات یا میوه ها را پرورش دهید و کم کم مزرعه خود را با استفاده از تجهیزات متنوعی که در بازی وجود دارد پیشرفته کنید و محصولات بهتر و بیشتری برداشت کنید ، در بازی شما راه های زیادی برای کسب در آمد پیش رو دارید مثلا میتوانید کارخانه های لبنیات احداث کنید یا برای بیشتر فروش رفتن محصولات مزرعه تان ، محصولات خود را در فروشگاه های مختلف برای فروش بگذارید یا از طریق رسانه های مردمی تبلیغ محصولات مزرعه خود را بکنید در کنار مزرعه داری شما برای کسب درآمد بیشتر میتوانید به پرورش حیواناتی مثل گاو و گوسفند بپردازید و آنها را به فروش بگذارید و بسیاری از کارهای دیگر که شما همانند یک مزرعه دار حرفه ای میتوانید برای پیشرفت مزرعه خود انجام دهید . برخی از ویژه گی های بازی عبارتند از : تولید مواد غذایی متنوع با استفاده از محصولات مزرعه خود ، خرید و فروش مواد غذایی و محصولات مزرعه ، امکان کسب درآمد شریکی با دوستان خود ، وجود تجهیزات و ابزار متنوع برای بهبود کارکرد مزرعه و دارا بودن گرافیک بسیار شاد و زیبا به همراه صداگداری بسیار طبیعی از یک مزرعه . توصیه میشود دوستداران بازی های سبک مزرعه داری به هیچ وجه این بازی بسیار زیبا را از دست ندهند !

Rival Knights

امتیاز ۴.۳ از ۵.۰

Rival Nights بازی خلاقانه و بسیار زیبایی است که توسط شرکت بازیسازی معروف گیم لافت برای گوشی های اندرویدی ارایه شده است . در این بازی شما در نقش یک شوالیه ناشناس و جویای نام ظاهر میشوید که برای کسب افتخار و شهرت با دیگر شوالیه در مسابقاتی نفس گیر و مهیج نبرد میکنید . برخی از ویژه گیهای بازی عبارتند از : امکان نبرد و رقابت با سایر شوالیه ها در محیط های بسیار زیبا ، به دست آوردن بیش از 120 تجهیزات مانند نیزه و زره در طول بازی ، مبارزه بسیار زیبا با سوارکاری اسب ، ارتقای قدرت و سلاح ها و گرافیک فوق العاده .

Little Empire

امتیاز : ۴.۴ از ۵.۰

بازی Little Empire یکی از قدیمی ترین بازی های آنلاین اندروید است که طرفداران بسیار زیادی را از گذشته تا الان به همراه دارد . در این بازی شما در ابتدا قلمروی کوچکی را در دست میگیرید سپس باید رفته رفته قلمرو خود را گسترش دهید و آماده رقابت با سایر بازیکنان شوید . در بازی با پیشرفت لول بازیکنان در هر بار به آنها اجازه ساخت ساختمان های جدید داده میشود و با ساختن این ساختمانها به ویژه گی های جدیدی در زمینه های جنگی یا آبادانی بدست می آورید . تنوع سربازان در بازی بسیار زیاد است ، هر سرباز ویژه گی خاص خود را دارد و شما میتوانید با بالا بردن لول خود سربازان خود را نیز ارتقا دهید . مهم ترین و بهترین بخش بازی هیرو های بازی هستند ، در ابتدا باید از بین 3 هیرو پیشنهادی یک هیرو را انتخاب کنید ، با پیشرفت در بازی میتوانید تجهیزات و مهارت های جدید به هیروی خود اضافه کنید ، هیروی شما نقش کلیدی در جنگ ها ایفا میکند . برخی از ویژه گی های بازی عبارتند از : گرافیک کاملا 3 بعدی و زیبا ، وجود سربازان متنوع و هیرو در بازی ، امکان تشکیل دادن اتحاد ، وجود تجهیزات و امکانات بسیار زیاد در بازی ، جوایز روزانه و هفتگی .

Island Raiders : War of Legend

امتیاز : ۴.۳ از۵.۰

3_island_raiders_war_of_legends

2_island_raiders_war_of_legends

بازی Island Raiders: War of Legends یک بازی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور در سبک بازی های استراتژیک از استودیوی بازیسازی معروف Tap4fun میباشد که طراحی بازی همانند بازی معروف Clash Of Clans است منتها با چند تفاوت اساسی ! در این بازی شما در ابتدا کنترل یک جزیره کوچک را در دست دارید که باید آنرا گسترش داده و نیرومند کنید ، در بازی شما از 3 هیرو میتوانید استفاده کنید که هر کدام ویژه گی های مخصوص به خود را دارند و شما میتوانید هر یک از این هیرو ها را ارتقا دهید و تجهیزات جدید برایشان بخرید و آنها را قدرتمند کنید زیرا هیرو ها در نبرد های بازی مهم ترین نقش را دارند به طوری که میتوانند یک تنه شما را پیروز نبرد کنند البته اگر شما هوشمندانه از آنها اسفاده کنید . شما در بازی میتوانید به جزیره های دیگر حمله کنید و آنها را غارت کنید و با هر پیروزی بازی به شما پاداش میدهد ، رفته رفته شما میتوانید ساختمانها و ابزارهای جنگی جدید برای جزیزه خود بسازید و قلمروی خود را در دنیای بازی گسترش دهید . برخی از ویژه گی های بازی عبارتند از : ساخت و ارتقای جزیره ، وجود استراتژی های مختلف برای فتح جزیره دشمنان ، جست و جو در جزیره برای پیدا کردن گنجینه های فوق العاده ، تنوع سربازان و امکان ارتقای آنها ، امکان ساختن اتحاد با بازیکنان دیگر و جنگ های قبیله ای ، آپگرید کردن هیروی خود با دنیایی از تجهیزات و سلاح های جنگی و گرافیک خیره کننده بازی . بازی Island Raiders: War of Legends با بیش از 5 میلیون بازیکن از سرتاسر جهان یکی از برترین بازی های استراتژیک محسوب میشود ، دوستداران این سبک به هیچ وجه این بازی را از دست ندهند !

Gods Rush

امتیاز : ۴.۶ از ۵.۰

Gods Rush یک بازی سیار زیبا در سبک بازی های استراتژی از استودیوی بازیسازی معروف IGG (سازنده بازی Castle Clash) میباشد که طرفدارن زیادی را در سرتاسر جهان به همراه دارد . داستان بازی در زمان یونان باستان است ، تاریکی جهان را فرا میگیرد و دنیا پر از سیاهی میشود شما باید لشکری از قهرمانان ، اساطیر و خدایان را تشکیل دهید و به جنگ دشمنان خطرناک در بازی بروید و دنیا را نجات دهید . بازی دارای تعداد زیادی از قهرمانان است که شما با پیشرفت در بازی قادر خواهید بود تا بعد از آزاد سازی آنها از این قهرمانان استفاده کنید ، شما میتوانید قهرمانان خود را ارتقا داده و مهارت های آنها را قوی تر کنید ، هر قهرمان دارای مهارت های خاص خودش است که شما میتوانید از این مهارت ها در نبردهای مهیج بازی استفاده کنید . بازی دارای بخش های مختلفی مانند Arena و حالت داستانی میباشد که هر کدام از این بخش ها بسیار لذت بخش خواهند بود ، بازی به صورت روزانه و هفتگی به شما جوایز و تجهیزاتی میدهد که با استفاده از آنها میتوانید قهرمانان خود را ارتقا دهید .  برخی از ویژه گی های بازی عبارتند از : کنترل لشکر خود در جنگ های حماسی ، آزاد سازی مهارت ها بی شمار برای قهرمانان خود ، وجود انواع سلاح ها و زره ها برای ارتقای قهرمانان و گرافیک کارتونی و بسیار زیبای بازی .عنوان Gods Rush بیش از 10 میلیون بازیباز در سرتاسر جهان دارد که این بازی را به یکی از برترین ها در این سبک کرده است .

** پایان قسمت دوم **

نظر شما