شناسهٔ خبر: 41865045 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ربیعی: رفسنجان پس از 2 دهه صبوری لیاقت لیگ برتری شدن داشت/خواسته‌هایم اجابت شود در خدمت مس هستم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: رفسنجان پس از دو دهه صبوری لیاقت داشت به لیگ برتر صعود کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد ربیعی درباره صعود تیم فوتبال مس رفسنجان به رقابت های لیگ برتر اظهار داشت:  ما قهرمان لیگ یک دسته اول شدیم.  سال بسیار سختی بود و شرایط کرونا سبب شد بازی ها با سه چهار ماه وقفه برگزار شود. به سازمان لیگ تبریک می گویم که بازیها را به هر نحوی بود به اتمام رساند و این موفقیت را به مردم شریف رفسنجان که به فاتحان اروند شهره هستند تبریک می گویم.

وی درباره وضعیت مالی این باشگاه توضیح داد: برخی تیم ها کج دار و مریز مشکل مالی دارند اما تیم مس رفسنجان به لطف خداوند و حضور سعد محمدی در راس مدیرعاملی شرکت صنایع مس وضعتی مالی خوبی داشت و از این لحاظ در مضیقه نبود. ولخرجی هم نداشتیم اما دقیق و حساب شده برنامه ریزی کردیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان با اشاره به امکانات محدود این شهر تصریح کرد: شهر رفسنجان از لحاظ سخت افزاری مشکلاتی دارد. تیم ما یک زمین با چمن مصنوعی دارد که بازی ها و تمرینات خود را در همان زمین برگزار می کند. رفسنجان شهری است که از نظر منابع آب هم محدودیت هایی دارد. شرایط کرونا هم که همه را با مشکلات عدیده ای مواجه می کند.

ربیعی در ادامه گفت و گو با برنامه «آفساید رادیو جوان» درباره سابقه فوتبالی شهر رفسنجان گفت:  نزدیک به دو دهه از فعالیت فوتبال رفسنجان می گذرد و خوشحالم پس از بیست سال  این شهر و تیم مس را قهرمان لیگ یک کرده و به لیگ برتر رساندیم. رفسنجان پس از دو دهه صبوری لیاقت داشت به لیگ برتر صعود کند. البته تیم ما با نام های دیگری در مسابقات از سال 54 شرکت کرد.

وی درباره برنامه های باشگاه مس رفسنجان برای حضور در لیگ برتر اظهار داشت: به صورت طبیعی در چند سال اخیر تیم هایی که از دسته اول به لیگ برتر می آیند، بزرگترین چالش آنها اولین فصل و بازی در بالاترین سطح فوتبال ایران است که به دلیل تغییر محیط دچار مشکل می شوند. قوانین هم اجازه نمی دهد آنها از بازیکنان لیگ برتری زیادی استفاده کنند. مشکل ارز هم کار سختی را برای جذب بازیکن خارجی ایجاد می کند. ما هم در سال اول چالش سختی داریم اما با مساعدت شرکت صنایع مس و شخص سعد محمدی امیدواریم این چالش را به خوبی پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم مس رفسنجان درباره احتمال ادامه فعالیتش در این تیم در لیگ برتر گفت: آذر سال گذشته  با زین الدینی، مدیرعامل باشگاه مذاکراتی با من انجام داد و قبل از شیوع کرونا تمدید قرارداد  را برای یک فصل دیگر رسمی کردیم. با اینکه قرارداد رسمی دارم اما باید با باشگاه و شرکت صنایع مس صحبت کنم. طبق اعلام سازمان لیگ باید بازی ها را خیلی سریع شروع کنیم. خواسته هایی دارم که اگر برطرف شود در خدمت مس هستم.

انتهای پیام/

نظر شما