شناسهٔ خبر: 41864348 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

حساب و کتاب پرویز فتاح با چهره‌های سیاسی / رئیس بنیاد مستضعفان برای انتخابات 1400 آماده می‌شود؟ + ویدئو

رئیس بنیاد مستضعفان درباره املاک این سازمان که در اختیار افراد حقیقی یا سازمان‌ها قرار داشته و دارد، توضیحاتی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان در برنامه نگاه یک درخصوص املاک این سازمان که در اختیار افراد حقیقی یا سازمان‌ها قرار داشته و دارد، توضیحاتی ارائه کرد.

 

به گزارش اعتمادآنلاین، بخش‌هایی از این اظهارات را در ادامه بخوانید و ببینید:

 

*ملکی بوده دست آقای خاتمی، رئیس جمهور اسبق برای موسسه باران که در ایام کرونا این ساختمان برای قرنطینه بیماران آماده شده بود که بعد از این ایام آن ساختمان را می‌فروشیم.

 

*آقای احمدی نژاد هم در حال حاضر در ملک بنیاد مستضعفان در منطقه ولنجک هستند که زمین آن 1800 متر مربع است. البته آماده هستند منتقل شوند به محلی در جنوب شهر بروند. اگر آقایان مدعی مردم‌داری هستند باید ملک بیت‌المال را پس بدهند.

 

 

 

*مجمع تشخیص مصلحت در زمین بنیاد مستضعفان ساختمانی 9 طبقه بدون مجوز با امکاناتی همچون استخر ساخته است

*استخری آنچنانی با منظره‌ای ابدی به سمت نیاوران دارد. معلوم نیست این ساختمان برای چه کسانی آماده شده است.

 

*متاسفانه در حریم یک ملک خصوصی هم تصرف شده که شرعا مشکل دارد.

 

 

*خانم ابتکار و مولاوردی بابت تخلیه ساختمان بنیاد مستضعفان به‌جای اینکه پولی بدهند، 5 میلیارد تومان هم گرفته‌اند که این کار تخلف است!

 

 

*یکی از ملک‌های خیلی ارزشمند بنیاد در ضلع جنوبی کاخ نیاوران است که قبلا دست مجمع تشخیص مصلحت بوده و 12 طبقه در آن ساخته شده.

 

*در حال حاضر این ملک در اختیار مرکز پژوهش‌های مجلس است. انتظار داریم آقای زاکانی که ارزشی و بسیجی است و رییس این مرکز شده، در اولین حرکت انقلابی خود این ملک را به بنیاد تحویل دهد.

 

 

 

*در طبقه دوم کاخ مرمر حمام، سونا و جکوزی و آسانسور ساخته‌اند! به کاخ مرمر آسیب زده و به آن پتک زده‌اند؛ میراث فرهنگی کجا بوده است؟

 

 

*زمینی که آقای حداد عادل در منطقه فرشته برای مدرسه گرفته‌اند، برای بنیاد مستضعفان است و اجاره‌اش به روز نیست. یا باید اجاره به روز پرداخت کنند یا زمین را پس بدهند.

 

 

نظر شما