شناسهٔ خبر: 41862515 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

در جلسه قالیباف و محسن هاشمی چه مباحثی مطرح شد؟

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره دیدارش با رئیس مجلس اظهار داشت: این جلسه هفته پیش برگزار شد و بیش از یک‌ساعت به طول انجامید.

صاحب‌خبر -

قدس آنلاین: وی افزود: مباحث مختلفی در دیدار با محمدباقر قالیباف مطرح شد از جمله انتخابات شوراها و لوایح و طرح‌هایی که در حال حاضر در مجلس باقی مانده است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: موضوع مدیریت یکپارچه شهری و درآمد پایدار از جمله موضوعات مورد گفت‌وگو بین بنده و رئیس مجلس بود همچنین موضوع‌های مشکل پول ملی، کاهش ارزش پول ملی، تورم رکودی و توسعه‌ای نیز مطرح شد.

هاشمی بیان داشت: مشکلات شهری و شهرداری و نیازهای لازم جهت حمایت از حمل و نقل عمومی در تهران نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار و جلسه یک ساعته بود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: همچنین در این جلسه به آقای قالیباف گفتم که در حال حاضر برخی از قوانین وجود دارد ولی خوب اجرا نمی‌شود که لازم است مجلس به این حوزه ورود کرده و نظارت بر قوانین را مدنظر قرار دهد.

وی افزود:‌این جلسه بسیار خوب بود و در مورد هماهنگی بین مجمع نمایندگان تهران و شورای تهران نیز مباحثی ارائه شد تا جلساتی هماهنگ برای موضوع مسائل شهری داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما