شناسهٔ خبر: 41861954 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ترامپ بار دیگر نشست خبری خود را نیمه‌کاره گذاشت

روز گذشته رئیس‌جمهور آمریکا به دنبال به چالش کشیده شدن ادعایش از سوی یکی از خبرنگاران، بار دیگر نشست خبری خود را ناگهانی ترک کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی بی اس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در نشست خبری روز شنبه خود در نیوجرسی، زمانی که با سوال یک خبرنگاری که ادعای او را به چالش می‌کشید روبرو شد این نشست را بدون دادن هیچ پاسخی ترک کرد.

در این نشست، خبرنگار سی بی اس درباره ادعای دروغی که ترامپ مطرح کرد سوال پرسید و او کنفرانس خبری را بدون پاسخگویی ترک و تمام کرد.

بنا بر گزارش شبکه تلویزیونی سی بی اس، ترامپ در این کنفرانس خبری گفت: من همین حالا دو لایحه را امضا کردم که به نفع کهنه سربازان ما خواهد بود. این‌ها لوایحی هستند که چندین دهه است باید امضا می‌شدند، اما دولت‌های قبلی این کار را نکردند.

«پائولا رِید» خبرنگار شبکه تلویزیونی سی بی اس، این ادعای دروغ را به چالش کشید و گفت: «چرا شما مرتب تکرار می‌کنید که قانون مزایای کهنه سربازان را تصویب کرده‌اید؟ این قانونی است که در سال ۲۰۱۴ تصویب شد. این ادعای دروغی است.»

ترامپ در واکنش به این سوال خبرنگار، ناگهان کنفرانس خبری خود را ناتمام گذاشت و از سالن خارج شد.

این نخستین بار نیست که ترامپ در مواقع رو شدن دروغ‌هایش دست به چنین عملی می‌زند. سه ماه پیش نیز، او کنفرانس خبری ویژه ویروس کرونا را به دلیل درگیری لفظی با دو خبرنگار زن به طور ناگهانی ترک کرد. او پیش‌تر نیز خبرنگار ان بی سی را گزارشگر وحشتناک، خبرنگار‌ای بی سی نیوز را درجه سوم و خبرنگار سی بی اس نیوز را مایه شرم خوانده بود.

قانون مزایای کهنه سربازان، قانونی است که در سال ۲۰۱۴ در دولت باراک اوباما تصویب شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما