شناسهٔ خبر: 41861428 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تظاهرات شهرک‌نشین‌ها/ کاریکاتور نتانیاهو و ویروس کرونا

حزب لیکود نتانیاهو روز شنبه این اعتراضات را شورش های چپ خواند و کانال ۱۲ اسرائیل را به تشویق معترضان متهم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از رویترز، هزاران نفر از ساکنان شهرک های یهودی نشین و سرزمین های اشغالی با تجمع در محل اقامت بنیامین نتانیاهو در بیت المقدس علیه فساد اداری و سوءمدیریت نخست وزیر صهیونیستی تظاهرات کردند.

 

بسیاری از تظاهرکنندگان با در دست داشتن پلاکاردها و کاریکاتورهای مضحک نتانیاهو اعلام کردند که مقامات صهیونیستی در برخورد با ویروس کرونا جان شهروندان را در نظر نمی گیرند.

 

حزب لیکود نتانیاهو روز شنبه این اعتراضات را شورش های چپ خواند و کانال 12 اسرائیل را به تشویق معترضان متهم کرد.

 

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات مردم سرزمین های اشغالی علیه خودش را محکوم کرد و گفت این تظاهرات را رسانه های اسرائیلی به راه انداخته اند.

 

نتانیاهو مطبوعات اسرائیلی را دشمن اصلی خود معرفی کرد و گفت در اصل آنها خواستار استعفای من هستند. نتانیاهو به فسادهای مختلفی از سوی دادگاه های صهیونیستی متهم شده است.

 

تظاهرات علیه نتانیاهو برای حدود دو ماه به یک رویداد هفتگی تبدیل شده است. نتایج حاصل از نظرسنجی در 13 جولای توسط مجری اسرائیلی کانال 13 نشان داد که 75درصد اسرائیلی ها از عملکرد دولت نتانیاهو در طول بحران کرونا ناراضی هستند.

 

نیروهای نظامی اسرائیلی برای پراکنده کردن جمعیت معترض به فساد اخلاقی اداری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از توپ های آبی استفاده کردند. در شهر بیت المقدس هزاران نفر از یهودیان به حضور نتانیاهو در پست نخست وزیری این رژیم اعتراض کردند.

پایان پیام/42

نظر شما