شناسهٔ خبر: 41861044 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عبدالوند: یکی از بهترین فصل‌های بسکتبالی‌ام در گرگان رقم خورد/ نایب قهرمانی ما دلیلی بر ناتوانی در کسب قهرمانی نبود

امتیازآورترین بسکتبالیست لیگ برتر سال ۹۸ بانوان گفت: با وجود اینکه پست بازی‌ام را تغییر دادم، یکی از بهترین فصل‌های بسکتبالی من در گرگان بود و تجربه جدیدی کنار مربی خوبم رقم خورد.

صاحب‌خبر -

شادی عبدالوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درخصوص مراسم اختتامیه لیگ برتر بسکتبال بانوان اظهار داشت: برگزاری اختتامیه لیگ برتر بسکتبال فکر خیلی خوبی برای بانوان است، چون حق بانوان بیشتر اوقات نادیده گرفته می‌شود و شاید برگزاری چنین مراسمی باعث شود بانوان بیشتر دیده شده و تلاش کنند و دلگرم‌تر شوند.

وی افزود: لیگ سال 98 با وجود اینکه با نظر مربی پست بازی‌ام را تغییر دادم، یکی از بهترین فصل‌های بسکتبالی من در گرگان بود و تجربه جدیدی کنار مربی خوبم نیکا بیک‌لیک‌لی بود و خیلی خوشحالم که در این تیم بازی کردم و امیدوارم سایر استان‌ها هم چنین تماشاگران و هوادارانی را داشته باشند.

بسکتبالیست تیم بانوان شهر گرگان با بیان اینکه برگزار نشدن فینال لیگ برتر بهترین تصمیم مسئولان بود، گفت: بهترین حسن سال 98 این بود که بازی‌ها به صورت حرفه‌ای و رفت و برگشت برگزار شد. فینال مسابقه ما با گروه بهمن به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد و از طرفی باشگاه‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا بسته بودند و برگزاری این مسابقه ریسک بود، چون شرایط تمرینی مناسبی نداشتیم. بنابراین مسئولان بهترین تصمیم را گرفتند که با احتساب امتیازات، قهرمان و نایب قهرمان را مشخص کردند. با این حال نایب قهرمانی ما دلیل بر ناتوانی در کسب قهرمانی نیست. ما بازی رفت را با یک سه امتیازی از دست داده بودیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم جبران کنیم. به هر حال خدا را شکر فصل خیلی خوبی را گذراندیم و هیچ اتفاق و مشکل و آسیبی پیش نیامد و امیدوارم سال‌های آینده شاهد اتفاقات خوب در بسکتبال بانوان باشیم.

عبدالوند با اشاره به پیشرفت بسکتبال بانوان و البته استقبال ضعیف اسپانسرها عنوان کرد: به نظر من بسکتبال خیلی پیشرفت کرده است، مخصوصا از زمانیکه به مسابقات برون مرزی اعزام می‌شویم. فدراسیون واقعا در چند سال گذشته بانوان را حمایت می‌کند که خیلی اتفاق خوبی است. تنها دلیل پیشرفت نکردن بسکتبال استقبال ضعیف اسپانسرها است و اگر اسپانسرها و فدراسیون بیشتر حمایت کنند، تاثیر زیادی در پیشرفت بسکتبال دارد.

عبدالوند در پایان گفت: اولویت اولم بازی در تیم بانوان شهر گرگان است، اما با شیوع ویروس کرونا نمی‌توان چیزی را از قبل تعیین کرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما