شناسهٔ خبر: 41860773 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه عصرایرانیان | لینک خبر

در راستای پاسخگویی برخط به تماس های مردمی انجام شد؛

حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در مرکز سامد

صاحب‌خبر - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به منظور پاسخگوئی به تماس های برخط مردمی، در مرکز سامد حضور یافت. گفتنی است: به منظور ارتباط مردمی در زمینه رسیدگی به درخواست ها و شکایات از طریق شماره تلفن 111، سید محمد موسوی زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت»سامد» حضور پیدا کرده و به تماس های تلفنی پاسخگویی نمود. یادآور می شود: 13 تماس تلفنی با موضوعات؛ جابه جایی پایه های برق، سه مورد پیرامون تامین روشنائی معابر ورودی روستاها و یک مورد سوختگی لامپ، سه درخواست درخصوص تامین برق مکان های خارج از محدوده خدمات قانونی، جمع آوری شبکه و تابلوهای برق، تقاضای انشعاب و همچنین سه مورد تقدیر از عملکرد واحدهای اجرائی این شرکت مطرح شد. قابل ذکر است: شماره تلفن سه رقمی 111، یکی از راه های ارتباط مردم با مدیران استان است و بر اساس هماهنگی به عمل آمده از سوی اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در مرکز سامد حضور یافته و به صورت برخط به درخواست های مطروحه پاسخگوئی کرد. قابل ذکر است: برنامه ملاقات عمـومی مدیرعامل این شـرکت در روز پنج شنبه هرهفته از ساعت 10 صبح الی 12 ظهر برقرار می باشد و متقاضیان و مشترکان برق می توانند جهت برنامه ملاقات عمومی با شماره تلفن 33435170 هماهنگ نمایند.

نظر شما