شناسهٔ خبر: 41860634 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

بازدید استاندار یزد و نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی از سالن ورزشی روستای علی آباد

استاندار یزد و نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی از سالن ورزشی روستای علی آباد از سالن در حال احداث روستای علی آباد شهرستان تفت بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

محمدعلی طالبی استاندار یزد به همراه میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، صادقیان معاون عمرانی استاندار، حسینی پور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، نوکار فرماندار تفت ، شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان ، فرزان مقدم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفت و جمعی از مسؤلین از سالن ورزشی در حال ساخت روستای علی آباد شهرستان تفت بازدید بعمل آورد.

استاندار یزد در جریان این بازدید گفت: توجه به توسعه زیرساخت های ورزشی در روستاها نیاز و مهم است و باید برای توسعه آن اهتمام ورزید که خوشبختانه در سال های اخیر اقدامات خوبی نیز صورت گرفته و در دولت تدبیر و امور توجه ویژه ای به روستاها و مناطق محروم شده است.

طالبی افزود: با تامین منابع مورد نیاز این پروژه انتظار داریم برای هفته دفاع مقدس آماده بهره برداری شود و شاهد افتتاح این پروژه باشیم و فضای ورزشی مناسبی در اختیار جوانان و مردم این منطقه قرار گیرد.

نظر شما