شناسهٔ خبر: 41860584 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

پویش «من غدیری ام» در کانون نورالثقلین روستای قوژد کاشمر راه اندازی شد

صاحب‌خبر -

«محمد شریعت» ضمن تبریک دهه امامت و ولایت با بیان اینکه راه اندازی پویش « من غدیری ام » از شاخص ترین برنامه های این کانون است، گفت:در این پویش از افراد خواسته شده تا بر روی یک برگه آچار جمله « من غدیری ام » بنویسند و سپس برگه را در دست گرفته و از خود فیلم بگیرند و به فیلم را به شماره واتساپ ۰۹۳۹۹۳۱۶۰۰۲ ارسال کنند.

 

مدیر کانون نورالثقلین روستای قوژد کاشمر با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال فیلم پایان شب قبل از عید غدیر است، گفت: علاقه مندان جهت شرکت در این پویش می توانند فیلم خود را تا تاریخ اعلام شده به شماره واتساپ ۰۹۳۹۹۳۱۶۰۰۲ ارسال کنند که پس از دریافت فیلم ها، به قید قرعه به بهترین آثار جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

شریعت از برگزاری مسابقه کیک پزی ویژه بانوان همراه با جوایز ارزنده خبرداد و عنوان کرد: بانوان علاقه مند برای شرکت در این مسابقه باید پس از پخت کیک بر روی آن واژه « یا علی مدد » بنویسند و سپس از آن عکس گرفته و به شماره واتساپ ۰۹۳۹۹۳۱۶۰۰۲ ارسال کنند.

 

وی برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع امامت و ولایت و غدیر به عنوان یکی دیگر از برنامه های شاخص کانون فرهنگی هنری نورالثقلین یاد کرد و گفت: رده های سنی ۴ تا ۱۵ سال می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

 

مدیر کانون نورالثقلین روستای قوژد کاشمر با اشاره به اینکه از بین آثار رسیده در این بخش به قید قرعه تعدادی به عنوان آثار برتر انتخاب و جوایزی به صاحبان آثار اهدا می شود، افزود: جشن بزرگ غدیر در روز عید غدیر با رعایت پروتکل های بهداشتی در کانون و مسجد جامع قوژد برگزار می شود.

 

شریعت اضافه کرد: ماشین نویسی غدیری یکی دیگر از برنامه های کانون فرهنگی هنری کانون نورالثقلین مسجد جامع روستای قوژد کاشمر است که با همراهی هنرمندان عضو کانون در حال انجام است.

نظر شما