شناسهٔ خبر: 41860542 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

شریعتی : حمایت از قهرمانان و مدال اوران مورد تاکید و توجه است

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه قهرمانان و مدال آوران جزو سرمایه های استان هستند گفت: حمایت از مدال آوران و افتخارآفرینان یزدی مورد تاکید و توجه ما بوده است و همشه سعی شده تا درحد توانمان کمک یار قهرمانان باشیم.

صاحب‌خبر -

مسعود شریعتی در مراسم تجلیل از محمد فتوحی شمشیرباز المپیکی و شهریار گلزارفرد دیگر شمشیرباز یزدی مدال اور در مسابقات قهرمانی آسیا ضمن تبریک عید سعید غدیر و دهه امامت و ولایت گفت: در ابتدا بار دیگر کسب سهمیه المپیک برای اولین بار در تاریخ ورزش استان توسط محمدفتوحی شمشیرباز یزدی را تبرک عرض می کنم.

وی افزود: حضور در المپیک بعنوان بزرگترین و معتبرترین رویداد ورزشی در جهان ارزوی هر ورزشکاری است و رسیدن به آن تلاش و پشتکار می خواهد که قهرمان ارزنده استان یزد توانسته به این مهم دست پیدا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: از شمشیربازی بعنوان ورزش اول استان انتظار این می رفت که از ورزشکاران این رشته المپیکی شوند و خوشبختانه این اتفاق رخ داده و انشالله شاهد حضور این قهرمان ارزنده در رویداد مهم المپیک خواهیم بود.

شریعتی با بیان اینکه در تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران ابتدا باید از خانواده به ویژه پدرها و مادران دلسوز ، صبور و حامی قهرمانان تقدیر کرد گفت: قطعا پدران و مادران نقش پررنگی در اوج گیری و موفقیت های روز افزون ورزشکاران و قهرمانان دارند که باد همواره قدردانی اینگونه والدین بود.

این مقام مسئول به حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از قهرمانان و مدال آوران اشاره و تصریح کرد: از ابتدای حضورم بعنوان مدیرکل در اداره کل ورزش و جوانان استان یزد حمایت از قهرمانان را در دستور کار قرار دادم و همواره با حضور مسئولین استانی در منزل قهرمانان و مدال آوران حضور یافته و از این عزیزان و خانواده هایشان تقدیر و تشکر کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بیان داشت: خواسته اقای فتوحی افتخارآفرین و المپیکی استان برای حمایت های بیشتر کاملا درست و بجا است ، اما ما در حد توانمان حمایت هایی را انجام دادیم بطوریکه در یکسال گذشته چندین مورد تجلیل از ورزشکارانی که شانس صعود به المپیک داشته اند یا موارد دیگر داشته ایم و در اینده هم هرگونه حمایتی لازم باشد انجام خواهیم داد تا شما بعنوان نماینده استان یزد در المپیک تنها به تمرینات خود بپردازید و آمادگی بدنی و ذهنی خود را حفظ کنید.

شریعتی در پایان گفت: انشالله هرچه زودتر ویروس کرونا ریشه کن شود و با عادی شدن شرایط، تمرینات و مسابقات از سرگرفته شود و ورزشکاران و قهرمانان بتوانند در خیالی آسوده و بدون دغدغه به تمرینات خود بیپردازند .

نظر شما