شناسهٔ خبر: 41858129 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پر بازدیدترین اخبار طرفداری در روزی که گذشت / 18 مرداد 1399

علیرضا نجاتی

با طرفداری همراه باشید با پر بازدید ترین اخباری که در 24 ساعت اخیر در سایت طرفداری منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

پر بازدید ترین اخبار منتشر شده در سایت طرفداری را از این پس هر شب ساعت 12 بامداد با شما مخاطبان مرور خواهیم کرد. 10 خبر پربازدید طرفداری در 18 مرداد 1399:

مائوریتزیو ساری از یوونتوس اخراج شد / رسمی

مائوریتزیو ساری پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا، از سمت خود برکنار شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه یوونتوس، مائوریتزیو ساری سرمربی این باشگاه از کار برکنار شد. یوونتوس از مائوریتزیو ساری که به همراه این تیم موفق به کسب نهمین عنوان قهرمانی متوالی در سری آ شد و برگی از تاریخ باشگاه را نوشت، تشکر کرد.

آندره آ پیرلو سرمربی یوونتوس شد / رسمی

پس از اخراج مائوریتزیو ساری، سکان هدایت یوونتوس به آندره آ پیرلو سپرده شد.

به گزارش طرفداری و با اعلام وب سایت یوونتوس، آندره آ پیرلو 41 ساله که حدود ده روز پیش به عنوان سرمربی تیم زیر 23 سال یوونتوس منصوب شده بود، با امضای قراردادی دو ساله تا ژوئن 2022 هدایت تیم اصلی یوونتوس را بر عهده گرفت. این نخستین تجربه سرمربیگری آندره آ پیرلو است.

مائوریتزیو ساری از یوونتوس اخراج شد / غیر رسمی

حذف یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای مائوریتزیو ساری گران تمام شد. یوونتوس تصمیم به اخراج این سرمربی 61 ساله گرفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از رومئو آگرستی، یوونتوس تصمیم به اخراج مائوریتزیو ساری گرفت. کسب نهمین اسکودتوی متوالی برای ادامه حضور مائوریتزیو ساری در یوونتوس کافی نبود و ناکامی مقابل لیون در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، باعث شد ساری شغلش در یوونتوس را از دست بدهد. انتظار می رود یوونتوس طی ساعات آینده رسما خبر اخراج مائوریتزیو ساری را اعلام کند. یوونتوس حالا به دنبال سرمربی جدیدی است و سیمونه اینزاگی از لاتزیو گزینه اصلی آن هاست.

آندره آ پیرلو سرمربی یوونتوس شد / غیر رسمی

آندره آ آنیلی تصمیمی عجیب و در عین حال ریسکی گرفت. پس از اخراج مائوریتزیو ساری از یوونتوس، آندره آ پیرلو جانشین او می شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از منابع معتبری چون رومئو آگرستی و جانلوکا دی مارتزیو، آندره آ آنیلی رییس یوونتوس تصمیم گرفته پس از اخراج مائوریتزیو ساری، آندره آ پیرلو را به عنوان سرمربی جدید یوونتوس منصوب کند. این در حالی است که آندره آ پیرلو هفته گذشته به عنوان سرمربی تیم زیر 23 سال یوونتوس برگزیده شده بود و او هیچ تجربه ای در سرمربیگری حرفه ای ندارد. آندره آ آنیلی با انتخاب پیرلو که هیچ رزومه ای در سرمربیگری ندارد، مسلما قماری بزرگ انجام داده است.

فابیو پاراتیچی در خطر اخراج از یوونتوس

ناکامی یوونتوس مقابل لیون در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باعث شد مائوریتزیو ساری شغلش در یوونتوس را از دست دهد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای ایتالیا؛ آندره آ آنیلی تصمیم به ایجاد یک انقلاب را در یوونتوس گرفته است. پس از اخراج ساری از سوی باشگاه یوونتوس، حالا فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس در خطر اخراج از این باشگاه قرار دارد. در صورت جدایی فابیو پاراتیچی از یوونتوس، انتظار می رود فدریکو کروبینی به عنوان مدیر ورزشی بیانکونری برگزیده شود. کروبینی، دستیار مورد اعتماد پاراتیچی در یوونتوس است. 

مائوریتزیو ساری در خطر اخراج از یوونتوس؛ سیمونه اینزاگی، گزینه اصلی بیانکونری

به گزارش طرفداری و به نقل از رومئو آگرستی، خبرنگار نزدیک به باشگاه یوونتوس، ناکامی یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا و کنار رفتن از دور یک هشتم نهایی قطعا خوشایند آندره آ آنیلی، رییس یوونتوس نیست. همان گونه که آندره آ آنیلی گفت، مدیران یوونتوس وضعیت فصل یوونتوس و مائوریتزیو ساری را ارزیابی خواهند کرد. حالا فرضیه اخراج مائوریتزیو ساری از یوونتوس، رنگ جدی تری نسبت به خود گرفته و آینده این سرمربی 61 ساله در هاله ای از ابهام است. سیمونه اینزاگی از لاتزیو، زین الدین زیدان از رئال مادرید و مائوریسیو پوچتینو که هم اکنون بدون تیم است، گزینه های هدایت یوونتوس پس از ساری هستند که اینزاگی شانس بالاتری دارد.

انتقاد تند مارکا از زیدان و فلورنتینو پرز؛ رئال مادرید قرار نیست خریدی داشته باشد؟

فلورنتینو پرز توضیح داد که به علت شرایط بد اقتصادی ناشی از بحران ویروس کرونا سخت است که از بازیکنان درخواست کاهش دستمزد کرد و همزمان خرید بزرگی انجام داد.

به گزارش طرفداری، با اینحال با مشاهده عملکرد رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا این سوال به وجود می آید که آیا نباید رئال مادرید به فکر تقویت ترکیب تیم باشد؟ تیمی که در مجموع تمام بازی های امسال 99 گل به ثمر رساند که 9 گل هم از فصل گذشته کمتر است و به وضوح ضعف گلزنی تیم را نشان می دهد. با وجود قهرمانی در لالیگا و پشت سر گذاشتن بارسلونا، اما این تیم در اروپا فاصله زیادی با تیم های آماده حال حاضر دارد.

ادامه یادداشت را با کلیک روی تیتر آن بخوانید

مائوریتزیو ساری: اخراج من از یوونتوس؟ این سوال برای مدیران باشگاه توهین آمیز است

ساری فردا در جلسه با سران یوونتوس انتظار چه چیزی را دارد و آیا آینده اش را چطور می بیند؟ از صحبت های قبل از بازی شما نمی شد تفسیر درستی کرد:

 

حرف های من برای تفسیر شدن سخت نبود. فکر نمی کنم مدیران باشگاهی در بالاترین سطح، به خاطر یک بازی تصمیم بگیرند. آنها تمام فصل را ارزیابی خواهند کرد. به نظر من این سوال توهین آمیز است اما نه توهین به من. این سوال توهین به مدیران باشگاه است. من با یوونتوس قرارداد دارم و به آن احترام خواهم گذاشت و انتظار چیزی را ندارم. 

سیمونه اینزاگی و آندره آ پیرلو گزینه های هدایت یوونتوس

به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، پس از اخراج مائوریتزیو ساری از یوونتوس، حالا این باشگاه در پی استخدام سرمربی جدیدی است. سیمونه اینزاگی گزینه اصلی هدایت یوونتوس است و نامش فصل گذشته نیز در میان گزینه های سرمربیگری یووه وجود داشت اما یوونتوس برای جذب اینزاگی باید با لاتزیو به توافق برسد. دیگر گزینه که شاید یک سورپرایز باشد، آندره آ پیرلو است. پیرلو که اخیرا هدایت تیم زیر 23 سال یوونتوس را برعهده گرفت، ممکن است خیلی زود به تیم اصلی بیاید و سرمربی بیانکونری شود. 

خواهر رونالدو: کریستیانو تو هنوز بهترینی؛ غیرممکن است به تنهایی بتوان همه کار کرد

کریستیانو رونالدو، ستاره 35 ساله یوونتوس مقابل لیون دو گل به ثمر رساند تا بیانکونری 2-1 برابر لیون به برتری برسد اما این عملکرد و نتیجه برای صعود یوونتوس کافی نبود و بیانکونری وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان اروپا داشت.

به گزارش طرفداری، الما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا، پیامی در اینستاگرام خود منتشر کرد:

 

تو بهتر از همه بودی. از دیدن بازی خوب و فداکاری تو در زمین مفتخر شدم. متاسفانه تو نمی توانی همه کارها را به تنهایی انجام دهی و در واقع این اصلا غیر ممکن است. فوتبال همین است اما به خاطر داشته باش تو تمام تلاشت را انجام دادی و هنوز بهترین هستی. 

 

نظر شما