شناسهٔ خبر: 41857816 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

امشب اتفاق افتاد:

گرفتار شدن کارگر اهوازی در بالا بر ساختمانی+ببینید

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یک کارگر که در کابین بالابر ساختمانی در ارتفاع گرفتار شده بود، با تلاش آتش نشانان نجات یافت.

صاحب‌خبر -

ابراهیم قنبری امشب در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۰ و ۵۳ دقیقه امشب در پی تماس کارگران یک کارگاه ساختمانی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گیر کردن یک کارگر در داخل کابین بالابر در ارتفاع، اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه این اتفاق در ساحلی شرقی جنب پارک ربیع گزارش شده بود، گفت: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اهواز نیروهای امداد و نجات ایستگاه ۵۵ و خودرو نردبان را به محل اتفاق اعزام نمود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اینکه کارگر ساختمانی ۳۶ ساله در حین کار در کابین بالابر، به علت نقص فنی بالابر محبوس شده بود، افزود: نیروهای امداد و نجات سازمان به همراه خودروی نردبان با رعایت کامل موارد ایمنی توانستند خود را به کابین بالابر که در ارتفاع بدون حرکت مانده بود برسانند و کارگر را از داخل کابین خارج و به سطح زمین انتقال دهند.

قنبری در پایان بیان کرد:  آتش نشانان نکات ایمنی را به کارگران ساختمان گوشزد کردند و در ساعت ۲۲ و ۲۸ دقیقه به مأموریت خود پایان دادند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما