شناسهٔ خبر: 41851211 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کانون «منتظران نور» جهرم خبر داد

برپایی ایستگاه شادی به همت کانون «منتظران نور» در شب عید غدیر

نیکجو از برپایی ایستگاه شادی به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد جامع جهرم همزمان با روز عید غدیر خم خبر داد.

صاحب‌خبر -

«رضا نیکجو»  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک مناسبت عید سعید غدیر خم گفت: آیین جشن های عید غدیر خم امسال به دلیل شیوع بیماری «کرونا» به شکل محدودتر در حال برگزاری است که در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» نیز این مهم به سبب شرایط موجود، مانند سال های گذشته انجام نشده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: در راستای زنده نگه داشتن این عید بزرگ که همواره مورد تاکید بزرگان دین و علمای شهرمان نیز بوده، کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» به برپایی ایستگاه شادی اقدام کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه این ایستگاه در مناسبت های مختلف به وسیله اعضای این کانون فرهنگی و هنری برپا می شود، خاطرنشان کرد: ایستگاه شادی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، در کنار مسجد جامع و جنب آبنمای خیابان بهارستان راه اندازی شده است.

 

نیکجو با اشاره به برنامه های این ایستگاه همزمان با عید غدیر خم، اظهار کرد: پخش مولودی خوانی و توزیع پذیرایی و آبمیوه از برنامه های این ایستگاه بود که مدیریت آن به همت و تلاش اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد جامع جهرم در پایان از تلاش های بچه های مسجد در راه اندازی این ایستگاه شادی قدردانی کرد و گفت: این ایستگاه در مناسبت های مختلف پذیرای عموم همشهریان است.

پایان پیام/691

نظر شما