شناسهٔ خبر: 41850567 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

توزیع ۱۲۰۰ پرس غذای گرم به همت کانون فرهنگی و هنری فتح گنبد پیرمحمد

مدیر کانون فرهنگی و هنری کانون فرهنگی و هنری فتح روستای گنبد پیرمحمد از توزیع ۱۲۰۰ پرس غذای گرم در بین خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از کرونا در سطح این روستا خبر داد.

صاحب‌خبر -

« روح الله بشیری زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: به مناسبت عید غدیر خم تعداد ۱۲۰۰ پرس غذای گرم در بین خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از کرونا روستای گنبد پیرمحمد شهرستان ملکشاهی توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه کار پخت و توزیع این تعداد غذای گرم توسط اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان صورت گرفته است، ابراز کرد: این تعداد غذای گرم با همت خیرین، نیکوکاران، بنیادهای خیریه و موسسه خیریه نسیم رحمت روستای گنبد پیرمحمد تهیه و توزیع شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری فتح روستای گنبد پیرمحمد همچنین از توزیع ۸۶۳ قطعه مرغ گرم در بین نیازمندان این روستا خبر داد و گفت:  این کانون با همکاری و همراهی موسسه خیریه نسیم رحمت و خیرین و نیکوکاران استان از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در راستای توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم در بین آسیب دیدگان از کرونا اقدام کرده است.

 

بشیری زاده یادآور شد: توزیع سبد غذایی در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از شیوع کرونا، توزیع غذای گرم در بین نیازمندان و اهالی روستا، تولید محتوا در فضای مجازی با محوریت مبارزه با کرونا و مناسبت های دینی و ملی و انتشار از طریق شبکه های اجتماعی و عیادت و سرکشی از بیماران و خانواده های مددجو از برنامه های این کانون در  این ایام بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری فتج روستای گنبد پیرمحمد خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت عید سیعد غدیر خم برنامه های فرهنگی، تجلیل از سادات روستا و توزیع اقلام فرهنگی در بین جوانان و نوجوانان عضو کانون و فعالیت در فضای مجازی در راستای توسعه فرهنگ علوی در سطح روستای گنبد پیرمحمد اجرا شده است.

 

گفتنی است، بارگاه امامزاده سید محمد عابد(ع) در روستای گنبد شهرستان ملکشاهی و در ۳۶ کیلومتری جاده ملکشاهی به مهران واقع شده است، این امامزاده فرزند بلافصل امام موسی کاظم(ع) و برادر امام رضا(ع) بوده و  در میان مردم این دیار به «پیر محمد» معروف است و یکی از زیارتگاه‌های مهم مردم استان ایلام محسوب می‌شود

پایان پیام/92

نظر شما