شناسهٔ خبر: 41846089 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

دبل رونالدو مانع حذف یوونتوس نشد؛ صعود منچسترسیتی با حذف رئال مدعی!

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بعد از حدود ۶ ماه تعطیلی برگزار شد و دو تیم مدعی رئال مادرید و یوونتوس از دور مسابقات کنار رفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بعد ۶ ماه تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا با بازی دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی بین دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید و یوونتوس و لیون دوباره از سر گرفته شد.

شاگردان پپ گواردیولا در دیدار رفت موفق شده بودند با نتیجه ۲ بر یک رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو شکست دهند و لیون نیز در خانه موفق شده بود با نتیجه یک بر صفر یوونتوس را شکست دهد.

سیتیزن‌ها در دیدار برگشت هم موفق ظاهر شدند و با گل‌های رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس که هر دو گل روی اشتباهات مرگبار رافائل واران به ثمر رسید دو بر یک رئال مادرید را شکست دادند تا در مجموع با نتیجه ۴ بر ۲ به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند. تک گل شاگردان زیدان را بنزما به ثمر رساند.

در دیگر بازی این مرحله یوونتوس علی رغم اینکه با دبل رونالدو ۲ بر یک مقابل لیون پیروز شد اما لیون با توجه به گل زده در خانه حریف موفق به حذف بیانکونری شد. تک گل لیون را ممفیس دمپای از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

لیون و منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی حریف یکدیگر شدند.

شنبه شب هم دو بازی آخر این مرحله برگزار می‌شود و بارسلونا که در بازی رفت در خانه ناپولی به تساوی ۱-۱ رسیده به مصاف حریف ایتالیایی می رود و بایرن مونیخ که در بازی رفت با ۳ گل پیروز شده با چلسی مصاف خواهد داد.

نظر شما