شناسهٔ خبر: 41840158 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده منطقه یکم ارتش:

سلامت فرهنگی و فکری جامعه مرهون تلاش خبرنگاران است

بندرعباس- ایرنا- فرمانده منطقه یکم و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در هرمزگان گفت: خبرنگاران تجسم امانت، مسوولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند وسلامت فرهنگی و فکری هرجامعه‌ای مرهون تلاش‌های شبانه روزی این قشر است.

صاحب‌خبر -

امیردریادار دوم مجتبی محمدی روز جمعه با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار و تبریک آن به اهالی رسانه افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه وجدان بیدارجهان و تصویرگر زمان خویش هستند و همواره در عمق جامعه حضور دارند.
وی بیان داشت: هفدهم مردادماه روز خبرنگار ، یادآور حماسه آفرینی‌های شهید محمود صارمی است که تا آخرین لحظه در سنگر دفاع از عزت و شرف خبرنگاری شجاعانه ایستادگی کرد و با نثارخون خود حق جویی وحق گویی را به تصویر کشید تا حقیقت در تاریخ زنده بماند.
ارشد نظامی آجا با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والامقام عرصه اطلاع‌رسانی و خبر، فرارسیدن روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه را تبریک گفت و توفیق روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.
۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در سال ۱۳۷۷ حین انجام وظیفه در مزار شریف افغانستان به دست گروه تروریستی طالبان است.
با تصویب شورای فرهنگ عمومی ۱۷ مرداد به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است.

نظر شما