شناسهٔ خبر: 41839913 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در بسته حوادث ۱۷ مرداد ماه بخوانید؛

وقوع حادثه رانندگی مرگبار در جاده اهواز به هفتکل

حوادث امروز جمعه ۱۷ مرداد ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه ۱۷ مردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

وقوع حادثه رانندگی مرگبار در جاده اهواز به هفتکل

سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان گفت: یک دستگاه پراید به یک دستگاه تریلر که در قسمت خاکی جاده به دلیل نقص فنی متوقف شده بود به شدت برخورد کرد که در این حادثه ۲ تن از سرنشینان خودروی پراید در دم جان باختند و ۴ نفر دیگر مصدوم شدند.

او با بیان اینکه در این حادثه رانندگی خودروی پراید به دلیل نبود توجه به جلو و انحراف به راست، و راننده تریلر به دلیل نصب نکردن علایم هشداردهنده مقصر شناخته شدند، اظهار داشت: از خودرو‌هایی که به هر دلیلی دچار نقص فنی می‌شوند درخواست می‌شود در فاصله ۱۵۰ متری، علائم هشدار دهنده نصب کنند.

سارقان جاده‌ای در اندیمشک دستگیر شدند

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت طلاجات و اموال شهروندان در جاده‌های برون شهری و منتهی به مناطق تفریحی و گردشگری این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت و کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با کار اطلاعاتی موفق شدند باند ۳ نفره سارقان سابقه دار را شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

او با بیان اینکه سارقان پس از مواجهه شدن با مالباختگان و ادله کاراگاهان آگاهی در تحقیقات پلیس به ۲ فقره سرقت به عنف از شکات اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/گ

نظر شما