شناسهٔ خبر: 41839396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نقد منصفانه فارغ از هر نگاه سیاسی باعث پیشرفت جامعه می‌شود

اصفهان- ایرنا- فرماندار شهرستان فلاورجان گفت: نقد منصفانه فارغ از هر نگاه سیاسی باعث پیشرفت جامعه خواهد شد که در این راستا آماده تعامل با همه افراد و فعالان رسانه هستیم.

صاحب‌خبر -

علی ساعدی روز جمعه در آیین تجلیل از خبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداری افزود: اگر یک اتفاق کوچک در شهرستان رخ می‌دهد توقع آن است که فضای مجازی و رسانه‌ای با نقد منصفانه آن را پیگیری کند تا نتیجه مطلوب به دست آید.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در جامعه مستقل هستند، اظهارکرد: فلسفه وجودی خبرنگاران بررسی موضوعات و واسطه انتقال مطالبات و دغدغه‌های مردم به مسئولان است نباید تنها به زمان‌های خاص بسنده کرد بلکه رسالت اصحاب رسانه مطالبه گری با نگاهی از روی انصاف است.

فرماندار شهرستان فلاورجان تصریح کرد: رسالت اصحاب رسانه برجسته کردن ارزش‌ها و اهداف بلند نظام اسلامی در خدمت رسانی مطلوب به مردم است در این راه از القا ناامیدی در جامعه باید جلوگیری کرد و هوشیاری آنان در حوزه‌های مختلف بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار فلاورجان ادامه داد: گفتمان انقلاب اسلامی که امروز در سراسر جهان نمود پیدا کرده باید بیش از گذشته در جامعه تفهیم شود از این رو باید همگان بدانند که همه ما مدیون خون شهدا خواهیم بود تا بتوان با تکیه بر داشته‌های خود و رسالت نظام اسلامی اهداف متعالی آن را به منصه ظهور برسانیم چرا که بزرگترین سرمایه ما شهدا هستند.

ساعدی بیان کرد: امروز دشمن درصدد ناامید کردن فضای جامعه است و با القای ناامیدی از طریق جنگ رسانه‌ای در صدد این رویه برآمده است اما با آگاه سازی دقیق مردم در حوزه‌های مختلف می‌توان از این حربه دشمن نیز جلوگیری کرد.

وی گفت: در شرایط فعلی دشمن نظام اسلامی را هدف قرار داده و با هم افزایی در تمامی زمینه‌ها می‌توان از سیاه نمایی که دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال آن هستند، جلوگیری کرد.

فرماندار فلاورجان ادامه داد: البته که امروز مسائل و مشکلات زیادی در کشور وجود دارد که به طور قطع با وحدت و هماهنگی مسئولان اجرایی در این زمینه می‌توان مشکلات را پشت سر گذاشت.

ساعدی گفت: شهرستان فلاورجان بیش از هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد که امروز به توفیق الهی از خانواده تنها شهید عکاس و خبرنگار این شهرستان در زمان دفاع مقدس تجلیل می شود و امید آن است که بتوان در مسیر آنان قدم برداشت.

وی تأکید کرد: تاکنون مردم از برخورد صادقانه استقبال کردند از این رو نباید فضای بی‌اعتمادی مسئولان نسبت به همدیگر نیز شکل بگیرد زیرا با هم افزایی بیشتر می‌توان بر مشکلات فایق آمد.

ساعدی افزود: نفوذ کلام اصحاب رسانه هم چون گذشته می‌تواند در جامعه باعث روشن شدن واقعیات شود اگر همچون دوران دفاع مقدس با تمام توان مقابل جریان ضد انقلاب ایستادگی کنیم پیروزی نهایی حاصل خواهد شد.

۱۷ مرداد به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد.

فلاورجان با ۲۴۹ هزار نفر جمعیت در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

نظر شما