شناسهٔ خبر: 41839185 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یکتا: هر هیأت در محرم کمک‌رسان یک محله شود

مسئول جمعیت مردمی امام رضایی‌ها گفت: هر هیأت می‌تواند کمک‌رسان یک محله و استان از کشور در ایام محرم باشد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حسین یکتا مسئول جمعیت مردمی امام رضایی‌ها در مراسم گردهمایی هیئت‌های مذهبی ‌با اشاره به خدمات اجتماعی در ماه محرم گفت: تجربه کمک‌رسانی در سیل و زلزله و همچنین کرونا نشان داد که هیأتی‌ها پای کارند. هر هیأت می‌تواند کمک‌رسان یک محله و استان از کشور باشد. امروز هیأتی‌ها در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی‌ها می‌توانند ظهور و بروز داشته باشند.

یکتا گفت: امسال هیأتی‌ها در محرم باتوجه به فضای کرونایی مملکت که مردم در زحمت‌اند، با تجربه خوب ماه رمضان و طبخ غذا در پویشی مانند علی یاوران، می‌توانند با جذب کمک‌های مردمی کمک‌های بیشتری داشته باشند.

مسئول جمعیت امام رضایی‌ها تصریح کرد: محرم امسال باید آرایش عملیاتی بگیریم و اطعام را به زندانی‌ها و گرفتاران اختصاص دهیم. امسال اگرچه ممکن است، نتوانیم با توجه به کرونا، جمعیت هرسال را در مجالس داشته باشیم اما می‌توانیم سرکشی به خانه‌ها و سازماندهی افراد با نگاه تخصصی و حرفه‌ای را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تجربه ما در جمعیت امام رضایی‌ها نشان داده است که اگر وارد غم و غصه مردم شویم، دیگر آن‌ها را رها نخواهیم کرد که این امر موجب اعتماد مردم می‌شود. بنابراین هیأتی‌ها همان‌طور که پای پرچم امام حسین(ع) بودند باید در این حوزه نیز وارد شوند که اگر بیایند، اعتماد مردم را جلب می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما