شناسهٔ خبر: 41836331 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

محمدیان: سالن ۳ هزار و ۵۰۰ نفره سزاوار کشتی مازندران نیست

رئیس هیئت کشتی استان مازندران گفت: سزاوار نیست که کشتی استان ما با این حجم از افتخارات در کشور و جهان، مسابقاتش را در سالن سه هزار و ۵۰۰ نفری برگزار کند.

صاحب‌خبر -

عسکری محمدیان رئیس هیئت کشتی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن بیان این مطلب در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا برای کشتی فرنگی استان مازندران احکام مربیگری صادر شده است، گفت: نه، هنوز در حال بررسی هستیم.

وی در مورد اینکه میزبانی از مسابقات چقدر در اولویت کشتی مازندران است، تأکید کرد: سعی می‌کنیم در هفته‌های آینده به فدراسیون کشتی برویم و براساس تقویم، میزبانی بگیریم. می‌خواهیم در آینده‌ای نه چندان دور، بعد از آنکه کرونا اجازه بازگشایی سالن‌های کشتی و برگزاری مسابقات را داد، میزبانی دو سه تورنمنت بین‌المللی را برعهده بگیریم. البته اولویت ما در استان، برگزاری مسابقات در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان است که در قالب جشنواره و فستیوال برگزار کنیم و بتوانیم پدرها و مادرها را در سالن داشته باشیم. اگر بتوانیم خانواده‌ها را در کنار کشتی‌گیران داشته باشیم، موفق‌تر عمل خواهیم کرد.

دارنده دو مدال نقره بازی‌های المپیک با اشاره به اینکه کشتی استان مازندران به سالن حداقل 10 هزار نفری احتیاج دارد، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم سالنی که پیش از این استارت ساختش زده شد، 10 هزار نفری است که بین ساری و قائمشهر قرار دارد، اما فعلاً متوقف شده است. قرار است کار را از طریق اداره کل ورزش استان دنبال کنیم. ما در حال حاضر تنها سالن سیدرسول حسینی را برای برگزاری مسابقات داریم که سه هزار و 500 نفر گنجایش دارد. این سالن برای کشتی مازندران خیلی کوچک است. سزاوار نیست که کشتی استان ما با این حجم از افتخارات در کشور و جهان، مسابقاتش را در سالنی سه هزار و 500 نفری برگزار کند. داشتن سالن 10 هزار نفری حداقل حق کشتی مازندران در ورزش کشور است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما