شناسهٔ خبر: 41836324 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در آستانه عید غدیر ؛

بزرگ‌ترین پروژه عمرانی شهرستان نقده، افتتاح شد

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌غربی گفت: در آستانه عید سعید غدیرخم، پل ولایت شهرستان نقده افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا،حسین پزشکیان با بیان این خبرافزود: پل ولایت با طولی برابر ‌با ۶۷ و عرض ۳۶ متر، بزرگ‌ترین پروژه عمرانی شهرداری نقده است که بر روی گدار چای احداث شده است.

وی اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال، توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استان اجرا و به بهره‌برداری رسید.

مدیر عامل سازمان با اشاره به ابعاد فنی این پروژه اظهار کرد: این پل در مسیر جاده کمربندی تازه احداث سازمان همیاری به طول بیش از ۳۰۰ متر و با ظرفیت ۶ خط عبوری احداث شده است که پس از ۱۰ سال تأخیر، امروز به همت مهندسان و کارگران سازمان همیاری به بهره برداری رسید. 

پزشکیان تصریح کرد: با افتتاح این پروژه، تردد وسایل نقلیه باری و ترابری از کمربندی شهرستان نقده تسهیل خواهد شد و به این ترتیب با عدم ورود کامیون‌ها و ماشین‌آلات سنگین به داخل شهر، از ایجاد ترافیک و آلودگی‌های صوتی  جلوگیری خواهد شد. 

به گفته وی، وجود تاسیسات شهری مانند لوله اصلی گاز، بالا بودن سطح آب‌های زیرزمینی و جاری بودن رودخانه گدار، آزاد سازی زمین‌های شخصی منتهی به پل ولایت، از مشکلات اساسی احداث این پروژه بوده که با همت سازمان همیاری، شهرداری و شورای اسلامی شهرستان نقده رفع شده است.

 

نظر شما