شناسهٔ خبر: 41836064 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در روستاهای مراغه

مراغه - ایرنا - بخشدار مرکزی مراغه از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در روستاهای این بخش خبرداد.

صاحب‌خبر -

مصطفی مجیدی در حاشیه اجرای این طرح در روستای مغانجیق اظهار داشت: این طرح گ با همکاری اعضای شورای بخش اجرا می شود.
وی با تقدیر از همراهی اعضای شورای بخش در اجرای پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در روستاهای بخش مرکزی گفت: در تمامی روستاهای بخش برنماهایی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا نصب شده است.
وی گفت: دهیاری ها، شوراهای اسلامی روستاها، شبکه های بهداشت روستاها به عنوان کمیته های روستایی مقابله با بیماری کرونا ویروس فعالیت می کنند.
وی افزود: در حال حاضر فرهنگ سازی استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بهترین راه مقابله و ریشه کنی کرونا است.
وی تاکید کرد: همکاری اهالی روستاها و عدم برگزاری تجمعات و مراسم در قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا تاثیرگذار است که در این راستا اقدامات و فرهنگ سازی های خوبی انجام شده است.
به گزارش ایرنا، بخشدار مرکزی مراغه به همراه اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی با در دست داشتن پلاکاردهای " من ماسک میزنم " و " فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنید " در محلات روستای مغانجیق حرکت و ماسک در بین اهالی توزیع کردند.
بخش مرکزی مراغه با ۷۴ روستا دارای ۶۸ هزار نفر جمعیت بوده که تمامی روستاها دارای شورای اسلامی با ۲۴۵ نفر عضو و ۶۶ روستای این بخش نیز دارای دهیاری است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

کرونا بخش مرکزی مراغه کرونا بخش مرکزی مراغه کرونا بخش مرکزی مراغه کرونا بخش مرکزی مراغه کرونا بخش مرکزی مراغه کرونا بخش مرکزی مراغه کرونا بخش مرکزی مراغه کرونا بخش مرکزی مراغه

نظر شما