شناسهٔ خبر: 41836023 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار مرکزی:

نقش خبرنگاران در رشد و توسعه کشور مهم و سازنده است

استاندار مرکزی با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

در این پیام آمده است: قلم امانت ارزشمند خداوندی است، امانتی که بر دوش کشیدنش روان آگاه، زانوان مستحکم و دل های بیدار و جان های شجاع می طلبد و خبرنگاران به عنوان طلایه داران جبهه آگاهی و وجدان بیدار جامعه همواره با قلم پیوندی جاودانه بسته‌اند.

بدون تردید نقش خبرنگاران در رشد و توسعه کشور نقشی مهم و سازنده است و در این میان صداقت، افزایش امید و اعتماد، رعایت انصاف و سودمندی برای جامعه در جریان عمل به وظیفه خطیر اطلاع رسانی، اثرگذاری مجاهدت های آنان  را دو چندان خواهد کرد.

عمل به مسئولیت در قبال ملت و کشور، باورها و اعتقادات مردم، منافع ملی، مرزهای فرهنگی، اجتماعی، اخلاق و ... خدمات ارزشمندی است که از خبرنگاران انتظار می رود و به انجام رساندن آنها با توسعه سواد رسانه ای، شناخت دقیق مسائل و معضلات کشور، تولید محتوای رسانه ای مبتنی بر هوشمندی و مسئولیت پذیری میسر خواهد شد.

بی شک مسئولان استان و کشور در راستای انجام وظایف و افزایش تاثیرگذاری تصمیمات و اقدامات در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ...  نیازمند چشم بینای خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی هستند و اهمیت عملکرد آنان در جای جای استان و کشور در راستای به تصویر کشیدن واقعیت ها و مشکلات و موانع، حقیقتی انکارناپذیر است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه بویژه شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در استان مرکزی، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و خدمات دولت و نظام، همچنین آگاهی بخشی به جامعه در امر پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا تشکر و قدردانی نموده، از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت دارم.

انتهای پیام

نظر شما