شناسهٔ خبر: 41816975 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

استاندار سمنان

خبرنگاران استان سمنان در فرهنگ‌سازی مقابله با کرونا خوش درخشیدند

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، علیرضا آشناگر روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: خبرنگاران با تولید فراورده‌های خبری در ماه های گذشته خوش درخشیدند و از تلاش های این عزیزان قدردانی می شود.
وی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه در اطلاع رسانی به موقع رعایت دستورالعمل های بهداشتی به خوبی عمل کردند و این خبررسانی ها با تلاش مستمر ادامه یابد.
استاندار سمنان با بیان اینکه به خبرنگارانی که در شیوع کرونا ویروس، مشکلاتی برای آنان ایجاد شد ، تسهیلات ارائه شود تاکید کرد: باید با تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات این قشر فرهیخته اقدام شود.
آشناگر تصریح کرد: خبرنگاران استان برای تخریب دولت مطلب منتشر نمی کنند در حالی که بیشتر اقدام های آنان شتاب گرفتن توسعه در استان سمنان است.
وی تصریح کرد: خبرنگاران با هوشیاری فضای سیاسی جامعه را رصد کنند، چرا که دشمنان جنگ روانی قدرتمندی را علیه ملت ایران آغاز کردند وباید نسبت به این توطئه ها آگاهی داشت.
آشناگر اضافه کرد: هدف دشمنان ناکارآمد جلوه دادن دولت است درحالی که واقعیت امر اینطور نیست و سهم دشمنان در جنگ اقتصادی و روانی بسیار برجسته است.
وی با بیان اینکه اطلاع رسانی با ارائه آموزش همراه باشد و سواد رسانه ای در جامعه افزایش یابد اظهار داشت: رسانه های این استان مطالبه گر باشند و خبرنگاران، مسئولان و مردم را پاسخگو نمایند.
آشناگر با ذکر این نکته که خبرنگاران به سمت تخریب نروند و قلم‌ نباید به سمت تحقیر مسئولان برود، گفت : باید خبرنگاران را برای خلق ثروت آموزش بدهیم و مدیریت آموزش مالی و ثروت آفرینی به خبرنگاران ارائه شود.

این مراسم با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فعالان رسانه ای در استانه 17 مرداد در سمنان برگزار شد.

17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا در مزار شریف افغانستان به دست مزدوران طالبان، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما