شناسهٔ خبر: 41816877 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۱۵ مرداد ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، احمد کرمی معاون امور عمرانی استانداری ایلام در بازدید از منطقه گردشگری ارغوان شهر ایلام که با حضور فرماندار ایلام و جمعی از مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسانی و مجری و پیمانکار این پروژه انجام شد، گفت: پیرو تأکیدات استاندار ایلام و در اجرای مصوبات شورای اقتصاد مقاومتی، راه دسترسی و آسفالت از اصلی‌ترین اقدامات برای این پروژه است که با پیشرفت بسیار خوب در حال اجرا و قسمت اعظم آن هم آسفالت شده است.

وی افزود: زیرساخت‌های این پروژه از قبیل آب و برق نیز در حال اجرا است که جای تقدیر و تشکر از دستگاه‌های مربوطه و پیمانکاران را دارد البته انتظار تسریع در اجرای آن را نیز داریم.

بسترهای اجرای حقوق شهروندی در دستگاه‌های اجرایی ایلام مهیا است

معروف بسطامی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام در نشست حقوق شهروندی با اشاره به این مهم که بسترهای اجرای قانون حقوق شهروندی در دستگاه‌های اجرایی استان مهیا شده است، اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و میز خدمت الکترونیک از مهم‌ترین اصول اجرای قانون حقوق شهروندی است.

وی افزود: حرکت دستگاه‌های اجرایی خصوصاً استانداری در اجرای قانون حقوق شهروندی ابلاغی از طرف ریاست محترم جمهور مثبت است و این امر نشان دهنده دغدغه شخص رئیس‌جمهور و همچنین نماینده عالی دولت در استان برای استیفای حقوق مردم در دستگاه‌های اجرایی است.

لزوم ایجاد نشاط اجتماعی توسط دستگاه‌های اجرایی ایلام در«هلیلان»

محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده، از فعال سازی گروه‌های مردم نهاد در مناطق محروم استان خبر داد و گفت: گروه‌های مردم نهاد در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم از جمله شهرستان هلیلان فعال می‌شوند؛ در اجرای این راهبرد اولویت با سمن‌های بومی هست.

وی در ادامه ضمن اینکه از دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی خواست که با هماهنگی فرماندار شهرستان هلیلان نسبت به راه اندازی نمایندگی‌های مربوطه اقدام کنند، افزود: همچنین لازم است آموزش‌های صنایع دستی و فنی و حرفه‌ای با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان محروم دایر شود.

راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو در ایلام

سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام در بازدید خبرنگاران از مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی انتظامی استان، اظهار کرد: در راستای هوشمند سازی پلیس، ناجا اقدام به راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو در مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی استان‌ها کرده که یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن، ارائه خدمات مشاوره تلفنی به عموم مردم در قالب سامانه پلیس پاسخگو است.

وی با بیان اینکه رسالت ناجا، مبارزه همیشگی با آسیب‌های اجتماعی در تمام شرایط و موقعیت‌ها است، افزود: در این طرح هم استانی‌های عزیز جهت دریافت خدمات مشاوره‌ای می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۵۸۰ تماس گرفته و از کارشناسان پلیس در مراکز مشاوره و آرامش با رعایت اصول و اخلاق حرفه‌ای خدمات مورد نظر را دریافت کنند.

انتهای پیام /970821

نظر شما