شناسهٔ خبر: 41816746 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آنتونیو کونته: انتظار داشتیم بازی با ختافه درگیرانه باشد و ما از درگیر شدن با آنها هراسی نداشتیم

نوید معصومی

آنتونیو کونته گفت برای کریستین اریکسن خوشحال است و خرید الکسیس سانچز حرکت فوق العاده ای از سوی باشگاه بوده است.

صاحب‌خبر -

اینتر موفق شد با پیروزی 2-0 مقابل ختافه، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا راه پیدا کند. دو گل نراتزوری توسط روملو لوکاکو و کریستین اریکسن به ثمر رسید. هافبک دانمارکی در حالی در دقیقه 83 گلزنی کرد که تنها 1 دقیقه قبل وارد میدان شده بود. آنتونیو کونته پس از بازی به اسکای ایتالیا گفت:

به خوبی می دانستیم این بازی می تواند چقدر سخت باشد. ختافه قدرتمند آغاز کرد. آنها برای توپ های دوم خوب می جنگیدند و بازی فیزیکی ارائه دادند. آنها در ابتدا قوی تر بودند اما بازی را در دست گرفتیم و پاس کاری خوبی در سطح زمین انجام دادیم. انتظار داشتیم این بازی درگیرانه و فیزیکی باشد و ما از درگیر شدن با آنها هراسی نداشتیم. این یک نشانه بزرگ است زیرا تیم اراده داشت تا با قدرت بازی کند و برای هر توپ بجنگد. این چیزی بوده که در این فصل گاهی آن را نداشتیم. 

صعود در اروپا شانسی برای کسب تجربه بیشتر است. از عملکرد تیم راضی ام. می توانستیم با نتیجه بهتری پیروز شویم. روملو گل فوق العاده ای زد. فکر می کنم کمی طول کشید تا روملو خودش را در بازی پیدا کند اما بعد تفاوت را رقم زد. ما شانس های بیشتری برای گلزنی داشتیم. خوشحالم که بچه ها ثابت کردند میل زیادی برای صعود و ادامه راه دارند. خوشحالم که بچه ها هنوز آماده رفتن به تعطیلات نیستند. 

هفته اخیر با حواشی زیادی برای کونته همراه بود. او پس از بازی با آتالانتا گفته بود حمایت اینتر از مربی و بازیکنان صفر بوده و شایعات زیادی در مورد جدایی او منتشر شد. با این حال اخبار خوبی هم پیرامون اینتر وجود داشت که از جمله آنها قطعی شدن انتقال دائمی الکسیس سانچز بود:

فکر می کنم خرید الکسیس سانچز حرکت فوق العاده ای از سوی باشگاه بود. با در نظر گرفتن شرایطی که ما برای جذب الکسیس داشتیم، واقعا انتقال خوبی بود. او حدود دو سال در منچستریونایتد با مشکلاتی روبرو بود و در ابتدای فصل هم اینجا مصدوم شد و بازگشت به اوج کمی طول کشید. بنابراین درست بود که ما حالا حاصل تلاشمان را بگیریم. خوشحالم که این انگیزه و اراده را از بچه ها می بینم. آنها به تیمی سرسخت تبدیل می شوند و همه در تیم تلاش می کنند؛ چه بازی کنند و چه روی نیمکت باشند. 

برای کریستین اریکسن خوشحالم زیرا مانند تمام بازیکنان، او نیاز دارد شرایط به سودش پیش برود و ناگهان همه چیز به نظر مثبت است. کریستین پسر خوبی است. او می داند انتخاب های من در جهت صلاح اینتر است. او به سرعت با ورود به زمین، با شرایط بازی وفق پیدا کرد و یک گل مهم به ثمر رساند. کریستین بخشی از نفرات اینتر است و کم کم در حال وفق پذیری با تیم است. 

نظر شما