شناسهٔ خبر: 41815046 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اینتر 2-0 ختافه؛ ماجراجویی کونته در اروپا ادامه دارد

نوید معصومی

برخلاف اصرار گزارشگر شبکه ورزش به کیفیت بالای تیم اسپانیایی، آنها تیم برتر میدان نبودند و گل لوکاکو نیز از تنها موقعیت اینتر به دست نیامد. نراتزوری چندین موقعیت مسلم گلزنی داشت و با شایستگی راهی مرحله بعد شد.

صاحب‌خبر -

دو تیم اینتر و ختافه از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا از ساعت 23:30 در ورزشگاه فلتینس آرنای آلمان به مصاف هم رفتند. در دقایق ابتدایی، ختافه بازی هجومی و شجاعانه ای را ارائه داد و یک موقعیت بسیار خوب نیز توسط ماتا از دست رفت اما رفته رفته اینتر بازی خود را در زمین دیکته کرد. دو شوت خطرناک لائوتارو مارتینز توسط داوید سوریا مهار شد تا آنکه روملو لوکاکو توانست با استفاده از قدرت بدنی فوق العاده اش گل برتری را به ثمر برساند. اینتر در نیمه دوم هم چند موقعیت خوب از جمله ضربه زیبای نیکولو بارلا را داشت. در دقیقه 75، با برخورد توپ به دست دیگو گودین، داور با کمک VAR برای ختافه اعلام پنالتی کرد اما ضربه مولینا در چارچوب نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت.

کریستین اریکسن در دقیقه 82 به جای بروزوویچ به میدان رفت و یک دقیقه بعد موفق به گلزنی شد تا خیال کونته از پیروزی راحت شود.

بازی در مجموع کیفیت چندان بالایی نداشت اما اینتر توانست مجوز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کند. ماجراجویی کونته در اروپا ادامه خواهد داشت. 

جزئیات بازی

تورنمنت: لیگ اروپا

تاریخ: چهارشنبه 15 مرداد

ساعت: 23:30

ورزشگاه: فلتینس آرنا

گلزنان: روملو لوکاکو (33)، کریستین اریکسن (83) برای اینتر

شادی روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز | اینتر-ختافه

آمار بازی و ترکیب ابتدایی اینتر و ختافه

شرح گل ها

دقیقه 33، روملو لوکاکو برای اینتر: روی پاس عمقی زیبای باستونی، روملو لوکاکو به درون محوطه جریمه ختافه نفوذ کرد، با قدرت بدنی بالایش توپ را حفظ کرد و با یک ضربه پای چپ دقیق و زیبا دروازه را گشود. 

دقیقه 83، کریستین اریکسن برای اینتر: پاس عرضی دی آمبروزیو با دفع ناقص مدافع ختافه به اریکسن رسید و او از درون محوطه جریمه با ضربه پای چپ دروازه را باز کرد. 

ویدئوی خلاصه بازی

 

 

 

نظر شما