شناسهٔ خبر: 41806662 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

۱۱۰ روز بدون فوت کرونا؛ چین چگونه بیماران را درمان می کند؟

خبرگزاری ایرنا

در حالی که گزارش ها حاکی از شیوع موج دوم کرونا در چین و سراسر جهان است تجزیه و تحلیل آمارهای این کشور نشان می دهد در ۱۱۰ روز گذشته هیچ کسی به دلیل ابتلا به کرونا در چین جان خود را از دست نداده است موضوعی که بیانگر یافتن روشی برای درمان بیماران کرونا در چین است.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

تجزیه و تحلیل آمارها نشان می دهد که از روز ۱۷ آوریل سال جاری ( ۲۹ فروردین سال ۱۳۹۹) تا امروز چهارشنبه پنجم آگوست (۱۵ مرداد ۱۳۹۹) به تعداد ۱۱۰ روز هیچ کسی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در چین جان خود را از دست نداده است و آمار جان باختگان این کشور همچنان در رقم چهار هزار و ۶۳۴ تن ثابت مانده است.

این در حالی است که آمار تعداد مبتلایان در چین که در ۲۹ فروردین ماه سال جاری ۸۲ هزار و ۷۱۹ تن بود در حال حاضر با افزایش ۱۷۷۲ نفری به ۸۴ هزار و ۴۹۱ افزایش یافته است.

آمار درمان شدگان هم از ۷۷ هزار و ۲۹ تن در ۲۹ فروردین سال جاری به ۷۹ هزار و ۴۷ تن رسیده است یعنی حدود دو هزار و ۱۱۸ تن در این مدت درمان شده اند.

همزمان کمیسیون ملی چین اعلام کرد که در شبانه روز گذشته، ۲۷ مورد ابتلا به کرونا شامل ۲۲ مورد داخلی و ۷ مورد خارجی شناسایی شده است که از موارد داخلی ۱۲ مورد در سین کیانگ و ۱۰ مورد هم در جنوب چین در استان لیائونینگ شناسایی شده اند.

نظر شما