شناسهٔ خبر: 41806580 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رییس تیم بازرسی ارتش:

توجه به اوقات فراغت سربازان باعث کاهش جرائم در آجا شده است

جانشین معاونت بازرسی و ایمنی ارتش گفت: توجه به اوقات فراغت سربازان و رسیدگی به مشکلات آنان، یکی از وظایف، برنامه‌ها واقدامات فرماندهان ومسئولین بوده که این امر باعث کاهش جرائم و تخلفات در سطح آجا شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا،  امیرسرتیپ دوم "جعفر عقل‌مند" جانشین معاونت بازرسی و ایمنی و رئیس تیم بازرسی ارتش، با حضور درمنطقه پدافند هوایی شرق از بخش های مختلف این منطقه پدافندی شامل قرارگاه سربازی، بهداری، ترابری، فاوا، سالن‌های ورزشی و دیگر اماکن منطقه بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در جمع فرماندهان و مسئولان یگان‌های سربازی گفت: در اجرای اوامر فرماندهی معظم و معزز کل قوا٬ همه ما موظف هستیم محیط سربازی را برای کارکنان وظیفه خوشایند کرده و در راستای خوشبین کردن آنان به خدمت مقدس سربازی و انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

سرتیپ دوم عقل‌مند ادامه داد: همه ما در مقابل خانواده های سربازان و جامعه که فرزندان این ملت را به امانت نزد ما سپرده‌اند مسئولیم.

رییس تیم بازرسی ارتش بیان داشت: توجه به اوقات فراغت سربازان و رسیدگی به مشکلات آنان، یکی از وظایف، برنامه‌ها واقدامات فرماندهان ومسئولین بوده که این امر باعث کاهش جرائم و تخلفات در سطح آجا شده است.

 وی در پایان گفت: برقراری ارتباط مستمر فرماندهان با خانواده‌های محترم کارکنان وظیفه، عدم تبعیض در بین سربازان، توجه به آراستگی محیط خدمت کارکنان، توجه به سرپنجه ها و سربازان پاسدارو در آخر توجه به گزارشات، مصاحبه و مشاوره با کارکنان وظیفه، از جمله اولویت های کاری فرماندهان و مسئولین است.

نظر شما