شناسهٔ خبر: 41806428 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

جزئیات کمک های معیشتی بهزیستی به نیازمندان

خبرگزاری میزان- به گفته رییس سازمان بهزیستی کشور، پویش همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل برای کمک به نیازمندان از عید قربان آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

وحید قبادی دانا در گفت‌وگو با میزان گفت:در ماه مبارک رمضان، سازمان بهزیستی پویش همدلی مومنانه را برای کمک رسانی به خانواده‌ای جامعه هدف ایجاد کرد و با حضور مردم عزیز این پویش اجرایی شد.
 
وی افزود: در عید قربان تاکید شد این روند ادامه داشته باشد بنابراین سازمان بهزیستی در این مرحله «پویش همدلی مومنانه -نهضت ایران همدل» را همگام با سایر نهاد‌های فعال آغاز خواهد کرد.
 
رییس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه این پویش از عید غدیر خم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، اظهار کرد: کرامت علوی و شور حسینی در این پویش به نمایش در خواهد آمد و در فاصله زمانی ماه محرم و ماه صفر ادامه خواهد پیدا کرد.
 
وی ادامه داد: کمک‌های جمع آوری شده در این پویش برای انجام کمک‌های معیشتی برای جامعه هدف سازمان بهزیستی شامل تهیه اقلام کمک آموزشی و نوشت افزار برای دانشجویان و دانش آموزان و تهیه اقلام بهداشتی و درمانی برای افرادی که در مراکز ما اقامت دارند، به کار گرفته می‌شود. 
 
قبادی دانا گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی، حضور مردم در این پویش می‌تواند باعث ارسال کمک‌ها به نیازمندان شود. همچنین این نهضت مردمی می‌تواند همدلی مومنانه خود را در قالب کمک رسانی به افراد نیازمند در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا در کشور نمایان کند.
 
رییس سازمان بهزیستی ادامه داد: هموطنان ما می‌توانند کمک‌های نقدی خود را اط طریق شماره کارت سازمان بهزیستی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ یا طریق نرم افزار‌ها سکه، آپ یا دستگاه‌های خودپرداز واریز کنند. همچنین نذورات، اقلام و غذا‌های خشکی که برای نذری کنار گذاشته بودند را به ادارت بهزیستی شهرستان‌ها و استان‌ها تحویل دهند تا به دست خانواده‌های نیازمند برسد.
 
انتهای پیام/

نظر شما