شناسهٔ خبر: 41805841 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آغاز رقابت داوطلبان آزمون دستیاری از فردا

طاهره مرادی

چهل و هفتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی سال ۹۹ با رقابت بیش از ۱۴ هزار داوطلب فردا پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹ برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، داوطلبان شرکت کننده در چهل و هفتمین دوره آموزش پذیرش دستیار تخصصی تا ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه ۱۵ مرداد می توانستند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی https://sanjeshp.ir/  برای دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون اقدام کنند.

براین اساس داوطلبان برای دریافت کارت آزمون، باید فرم خود اظهاری را تکمیل می کردند تا نمایش کارت آنها برای آنها فعال شود و براساس برنامه مرکز سنجش آموزش پزشکی داوطلبان مبتلا به ویروس کرونا در مکانی جداگانه آزمون پذیرش دستیاری تحصصی خود را برگزار می کنند.

همچنین داوطلبانی که به هر دلیلی غیر مجاز باشند نیز می‌توانستند از طریق تکمیل مدارک، نقایص پرونده داوطلبی خود را کامل کنند تا بتوانند بعد از بررسی توسط کارشناسان کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. در واقع تمامی داوطلبان باید در بازه زمانی فوق نسبت به برطرف نمودن نقص مدرک اقدام کنند.

به منظور حفظ سلامتی داوطلبان چهل و هفتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی سال ۹۹ تعداد حوزه های آزمون به ۲۷ حوزه در مراکز استان ها و ۴ مرکز در شهر تهران افزایش پیدا کرده است و علاوه بر آن دانشگاه های علوم پزشکی سمنان، اراک، شهرکرد، قزوین، کاشان و کردستان به حوزه‌های اولیه اضافه شد. ضمن اینکه حوزه های برگزاری امتحان در شهر تهران با افزایش دو برابری از ۲ حوزه به ۴ حوزه افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام

نظر شما