شناسهٔ خبر: 41804052 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

وزیر علوم خبر داد؛

استفاده از ظرفیت ورزشگاه‌ها در برگزاری کنکور

وزیر علوم گفت: فضاهای بهتر و بیشتری را برای برگزاری کنکور نیاز داریم که وزیر ورزش و جوانان، پیشنهاد استفاده از ورزشگاه‌ها را دادند که این موضوع را بررسی می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «منصور غلامی»، وزیر علوم، در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: کنکور کارشناسی‌ ارشد را پیش رو داریم و طبق پروتکل‌ها و تدابیر بهداشتی مطرح در ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و وزارت بهداشت، این آزمون برگزار می‌شود. آنچه که به عنوان دستورالعمل توسط وزارت بهداشت مشخص شده را همه حوزه‌های برگزاری کنکور موظف به انجام آن هستند.

وزیر علوم گفت: سازمان سنجش نیز بر آن نظارت می‌کند و بازرسان مسائل بهداشتی هم از سوی خود وزارتخانه بهداشت در این آزمون حضور پیدا خواهند کرد. آزمون سراسری دوره‌های کاردانی و کارشناسی هم در همان تاریخ اما با تغییر زمان صبح و عصر برگزار می‌شود، بررسی‌های اولیه برای اینکه این آزمون هم به خوبی برگزار شود انجام شده و وزیر ورزش و حوانان هم، پیشنهاد استفاده از ورزشگاه‌ها را داده است. ضمن اینکه از فضاهای قبلی هم که پیش‌بینی شده استفاده می‌کنیم اما برای جمعیت مازاد که به دلیل فاصله‌گذاری بیشتر به وجود می‌آید، از ظرفیت ورزشگاه‌ها نیز احتمالاً استفاده خواهیم کرد.

او گفت: داوطلبان، حتماً مرجع اصلی کسب اطلاعات خود را سایت سازمان سنجش قرار دهند و امیدواریم در روزهای آتی، خبرهای بهتری درباره بهبود شرایط برگزاری آزمون، اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما