شناسهٔ خبر: 41803947 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

در پی انفجار بیروت صورت گرفت

تماس تلفنی ذوالنوری با همتای لبنانی/ تاکید یاسین جابر بر روابط برادرانه و تاریخی بین لبنان و ایران

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تماس تلفنی با همتای لبنانی، حادثه انفجار در بندر بیروت را تسلیت گفت و با مردم و مجلس نمایندگان لبنان ابراز همدردی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگوی تلفنی با یاسین جابر رییس کمیسیون روابط خارجی مجلس نمایندگان لبنان, فاجعه دردناک انفجار در بندر بیروت را به مجلس لبنان, مردم مقاوم و سرافراز این کشور و حکومت لبنان تسلیت گفت و ابراز همبستگی کرد.

ذوالنوری ضمن ابراز همدردی با مردم  لبنان از خداوند متعال رحمت واسعه برای قربانیان این حادثه، شفای عاجل برای مجروحین و صبر و سلامتی برای خانواده‌های قربانیان را مسئلت نمود.

 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم و حکومت لبنان، آمادگی مجلس و کمیسیون امنیت ملی را برای کمک به لبنان و مساعدت در درمان مجروحین اعلام کرد.

رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس لبنان در این تماس تلفنی، با تاکید بر روابط برادرانه و تاریخی بین ایران و لبنان، از ابراز همدردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تقدیر و تشکر کرد.

 یاسین جابر در ادامه ضمن تقدیر از این تماس تلفنی و ابراز همدردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت جمهوری اسلامی ایران کشور دوست و برادر است و در این مصیبت‌ در کنار مردم لبنان ایستاده است./

پایان پیام

نظر شما