شناسهٔ خبر: 41803919 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دومین نشست هم اندیشی احزاب و گروه های مقاومت برگزار می شود

قائم مقام معاونت بین الملل حزب مؤتلفه اسلامی از برگزاری دومین نشست احزاب و گروه‌های مقاومت به همت حزب مؤتلفه اسلامی و به صورت مجازی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، مهدی تهرانی قائم مقام معاونت بین الملل حزب موتلفه اسلامی  از برگزاری دومین نشست هم اندیشی احزاب مقاومت در منطقه به همت معاونت بین الملل حزب مؤتلفه اسلامی به صورت مجازی خبر داد.

وی افزود: پس از شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در بهمن 1398، نشستی با حضور تعدادی از احزاب جبهه مقاومت در تهران برگزار شد که به بررسی نحوه تقویت و تعامل احزاب مقاومت و راهکارهای عملی برای اخراج آمریکا از منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

قائم مقام معاونت بین الملل حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: باتوجه به استقبال خوبی که از این نشست به عمل آمد، مقرر شد که این تعامل و ارتباطات استمرار یابد و بر این اساس دومین نشست هم اندیشی احزاب مقاومت در منطقه باتوجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا، بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

تهرانی خاطرنشان کرد: برای این منظور از احزاب مهم و تأثیرگذار منطقه برای شرکت در این نشست دعوت شده که پیش بینی می‌شود با مشارکت خوبی مواجه خواهیم بود و این نشست دستاوردهای مفیدی نیز به دنبال خواهد داشت.

وی اهداف برگزاری این نشست را ایجاد هماهنگی و تعامل میان گروه های سیاسی و جهادی مؤثر در منطقه، هم اندیشی برای تبیین راهکارهای عملی اخراج آمریکا از منطقه به عنوان هدف مشترک، بررسی راهکارهای تحقق تمدن نوین اسلامی در سایه همکاری و تعامل جهان اسلام اعلام کرد.

تهرانی به زمان برگزاری دومین نشست هم اندیشی احزاب و گروه های مقاومت اشاره کرد و گفت:  این نشست قرار است روز سه شنبه 21 مرداد ماه برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما