شناسهٔ خبر: 41803766 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

لغو طرح ترافیک در هفته آینده

خبرگزاری میزان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از لغو طرح ترافیک تهران در هفته آینده بر اساس تصمیم اتخاذ شده در کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خبر داد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان -  سید مناف هاشمی در حاشیه جلسه کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: به رغم اینکه لغو طرح تاثیری در کاهش مسافرین مترو و اتوبوس نداشته و در حد ٣ یا ٤ درصد بوده، اما به دلیل قرمز بودن تهران و شرایط روانی موضوع مقرر شد که هفته آینده نیز طرح ترافیک تهران اجرا نشود. 
 
به گفته معاون شهردار تهران طبق مطالعات کارشناسی لغو طرح ترافیک فقط ۳ تا ۴ درصد به کاهش شیوع بیماری کرونا کمک کرده است، اما مدیریت شهری برای لغو طرح ترافیک همکاری‌های لازم را با ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد کرد.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران تصریح کرد: در حال حاضر استفاده از ماسک در مترو به ۹۹ درصد رسیده است، اما در اتوبوس این شرایط هنوز به شکل ایده آل وجود ندارد و باید فرهنگ سازی شود. 
 
انتصاب رییس پلیس راهور تهران به عنوان عضو هیات مدیره سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
 
روز گذشته مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جلسه هیئت مدیره سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور تمامی اعضای آن برگزار شد.
 
در ابتدای این جلسه از تلاش‌های سردار "محمدرضا مهماندار"، رییس پیشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به‌پاس زحمات و تلاش‌های وی در دوران عضویت در هیئت مدیره سازمان قدر دانی شد و سردار "محمدحسین حمیدی" رئیس جدید پلیس راهور تهران بر اساس مصوبه شورای سازمان و حکم شهردار تهران به عنوان عضو جدید هیئت مدیره سازمان حمل و نقل و ترافیک معرفی شد.
لغو طرح ترافیک در هفته آینده/
 
در ادامه جلسه اعضای هیئت مدیره سازمان درخصوص مصوبات قبلی هیئت مدیره در ارتباط با ارائه تسهیلات دوچرخه‌های اشتراکی با هدف بهره‌مندی کارکنان دولت از این خدمات به‌منظور گسترش فرهنگ استفاده از دوچرخه در مناطق مرکزی شهر تهران اصلاحاتی را انجام دادند. 
 
انتهای پیام/ 

برچسب‌ها:

نظر شما