شناسهٔ خبر: 41802713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

خط قرمز ما نا امنی است/ با خاطیان امنیت قاطعانه و محکم برخورد می شود

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ‏گفت: نا امنی خط قرمز ماست و به شدت و قاطعانه با خاطیان امنیت برخورد می کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سردار حبیب شهسواری ‏ فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ‏پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه نا امنی خط قرمز ماست اظهار کرد: به شدت و قاطعانه با خاطیان امنیت حتی اگر در آنسوی مرزها هم باشند، برخورد می کنیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ‏امنیت را مولفه ای بسیار مهم برای سپاهیان و بسیجیان عنوان کرد و ادامه داد: امنیت از نان شب هم برای ما واجب است و هر اقدامی که از سوی ضد انقلاب سربزند با قاطعیت دشمنان را پشیمان خواهیم کرد.

شهسواری در ادامه از برگزاری مرحله دوم رزمایش "کمک مومنانه" در آذربایجان غربی نیز خبر داد و افزود: د

ر این مرحله از رزمایش که در سه دوره زمانی دهه ولایت، دهه اول محرم و ده روز آخر ماه صفر برگزار خواهد شد با همکاری بسیجیان بیش از ۳۷۰ هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های نیازمندان توزیع خواهد شد.

او گفت: مرحله اول رزمایش "کمک مومنانه" در آذربایجان غربی، بعد از شیوع کرونا سپاه با شعار همگرای و خدمت به مردم کار خدمت رسانی در اردیبهشت ماه برگزار شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ‏در مرحله اول این رزمایش سراسری عملیات دفاع بیولوژیکی با حضور ۹۵هزار و ۶۰۰ بسیجی و ۱۲ هزار نفر نیروی جهادی در استان و با مصرف بیش از ۱۵ میلیون لیتر مواد ضدعفونی کننده اجرا شد.

سردار شهسواری تاکید کرد: سپاهیان و بسیجیان هرجا که نیاز باشد از قطره چکاندن تا اسلحه به دست گرفتن برای آسایش، آرامش و امنیت مردم در کنار مردم هستند چرا که خدمت به مردم مدال افتخار ما بسیجیان است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ‏به برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس نیز اشاره کرد و راه اندازی بیمارستان صحرایی با اتاق‌های عمل در مناطق مختلف استان، بهره برداری از ۱۰۰ باب مسکن مددجویی، رونمایی از ده عنوان کتاب در موضوع دفاع مقدس دیدار با خانواده‌های شهدا را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ‏همچنین با گرامی داشت مقام خبرنگار گفت: خبرنگاران افرادی با حوصله، طمانینه و جدیت با حقیقت نگری حقیقت نگاری می‌کنند و نقطه امید مردم هستند.

 

انتهای پیام/گ

نظر شما