شناسهٔ خبر: 41799785 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

گزارش «اعتمادآنلاین» از سانحه انفجار در زاهدان:

آخرین جزئیات از انفجار بمب صوتی در زاهدان/ 4 مامور انتظامی مجروح شدند

بامداد امروز یک شی صوتی در منطقه «زیباشهر» زاهدان در اطراف یک خودروی انتظامی منفجر شد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| به گفته شاهدان عینی ساعت 26 دقیقه بامداد امروز یک شی صوتی در منطقه زیبا شهر زاهدان منفجر شد.

 

بنابراین گزارش در این حادثه تعداد 4 نفر از پرسنل ناجا به طور سطحی آسیب دیده اند و به یک دستگاه خودرو انتظامی هم خسارت وارد شده است.

 

در پی انتشار اخباری مبنی بر وقوع انفجار در نزدیکی روستای گلوگاه واقع در بخش کورین سیستان و بلوچستان، اخبار غیر رسمی متعدد در این زمینه منتشر شده از جمله بر عهده گرفتن مسئولیت این اقدام از سوی گروهک تروریستی جیش الظلم.

 

شنیده شدن صدای انفجار در منطقه زیباشهر زاهدان

 

در این زمینه نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی شهادت فرمانده بسیج کورین در عملیات تروریستی در زاهدان را تکذیب کرد و گفت این حادثه تلفات جانی نداشته است.

 

 

 

 

فداحسین مالکی اظهار کرد: عملیات تروریستی در نزدیکی روستای گلوگاه زاهدان صورت گرفته و در واقع بمب کنار جاده‌ای بوده که یکی از آنها را برادران سپاه خنثی کرده و یکی دیگر منفجر شده است.

 

وی ادامه داد: این حادثه تلفات جانی نداشته و سرهنگ میرشکار فرمانده بسیج کورین فقط جراحت مختصری دیده‌اند.

 

مجروحان حادثه انفجار بمب صوتی در زاهدان از بیمارستان مرخص شدند

 

همچنین گروهک تروریستی جیش الظلم با صدور بیانیه ای مدعی هدف قرار دادن خودروی یکی از فرماندهان نظامی و به شهادت رساندن وی شد.

 

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: چهار مجروح حادثه انفجار بمب صوتی در زاهدان بعد از دریافت خدمات درمانی امروز چهارشنبه از بیمارستان مرخص شدند.

 دکتر فریبرز راشدی اظهارداشت: بعد از اعلام انفجار بمب صوتی در ساعت 28 بامداد امروز بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی ادامه داد: 2 نفر از مجروحان با درمان سرپایی بلافاصله ترخیص و 2 نفر دیگر پس از چند ساعت مراقبت و دریافت خدمات از بیمارستان صبح امروز مرخص شدند.

 

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با صدور اطلاعیه‌ای از مجروح شدن چهار نفر از ماموران انتظامی شهرستان زاهدان بر اثر انفجار بمب صوتی بامداد امروز چهارشنبه در یکی از خیابان‌های این شهر خبر داد.

 

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ساعت 26 دقیقه بامداد امروز یک بمب صوتی در منطقه زیبا شهر زاهدان در اطراف یک خودروی انتظامی منفجر و موجب خسارت به یک دستگاه خودرو شد.

 

در این اطلاعیه آمده است: اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

 

این خبر تکمیل می‌شود...

نظر شما