شناسهٔ خبر: 41799678 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرمربی استقلال ملاثانی پس از نیمه‌تمام اعلام شدن دیدار با یزد:

شهید قندی برای بازی نکردن دنبال بهانه بود

پریسا زنگنه منش

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با بیان این‌که به نظرم تیم شهید قندی یزد برای بازی نکردن به دنبال بهانه بود، گفت: این تیم از دو هفته گذشته مسابقات خود، تنها یک امتیاز گرفته بود و با شکست یا تساوی برابر تیم ما نیز از دور مسابقات خارج می‌شد و پرونده آن برای صعود به لیگ دسته یک بسته می‌شد.

صاحب‌خبر -

داریوش هرمزی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اتفاقات بازی شب گذشته (سه شنبه) استقلال ملاثانی و شهید قندی‌ یزد در هفته بیست و چهارم لیگ دسته ۲ کشور در ورزشگاه تختی اهواز، اظهار کرد: بازی شرایط عادی داشت و در نیمه نخست نیز اتفاقی درون مستطیل سبز رخ نداد اما بین دو نیمه زمانی که تیم‌ها راهی رختکن بودند، درگیری لفظی بین یکی از بازیکنان تیم ما و حریف به وجود آمد که داور نیز پیش از ورود تیم‌ها به رختکن، به این بازیکنان کارت زرد نشان داد.

وی با بیان این‌که برای انجام این دیدار رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم حضور تماشاگران در دستور کار بود، عنوان کرد: بعد از این‌که شهید قندی یزد به رختکن رفت، دیگر وارد زمین نشد و دلیل‌شان هم این بود که ما امنیت نداریم که با توجه به مطرح شدن این موضوع، فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی نیز به ورزشگاه آمد و اعلام کرد، تماشاگری که در ورزشگاه وجود ندارد و آیا کسی تخلف کرده است که با او برخورد کنیم؟ که تیم حریف اعلام کرد، شما باید در ورزشگاه حضور داشته باشید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی افزود: به هر حال به نظر من تیم شهید قندی یزد باتوجه به این‌که پیش‌بینی می‌کرد بازی را بد خواهد باخت، وارد زمین نشد. این تیم از دو هفته گذشته مسابقات خود نیز تنها یک امتیاز گرفته بود و با شکست یا تساوی برابر تیم ما نیز از دور مسابقات خارج و پرونده این تیم برای صعود به لیگ دسته یک بسته می‌شد.

وی با بیان این‌که به نظرم تیم حریف برای بازی نکردن به دنبال بهانه بود، گفت: در هر صورت اگرچه مسئولان اجرایی این دیدار به حریف برای ورود به زمین اصرار هم کردند اما به زمین نیامدند و بازی از سوی داور، نیمه‌تمام اعلام شد. این اتفاق مانند دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان بود که سپاهانی‌ها وارد زمین نشدند.

هرمزی در ادامه نیز استقلال ملاثانی را یک تیم استثنایی دانست و عنوان کرد: اگرچه تا دیروز کسی تیم ما را نمی‌دید و حتی ما را شانس صعود به لیگ یک هم نمی‌دانستند اما استقلال برای ۲۰ هفته صدرنشین لیگ دسته ۲ کشور بوده است و وقتی مسئولان شاهد این مهم بودند و دیدند که استقلال ملاثانی در حال رقم زدن یک افتخار بزرگ برای فوتبال خوزستان است، از تیم حمایت داشتند. استقلال ملاثانی تاکنون با دست خالی به اینجا رسیده و به گفته مسئولان استان، استقلال ملاثانی نماد اتحاد، همدلی و وحدت است.

به گزارش ایسنا، استقلال ملاثانی از شانس‌های اصلی صعود به لیگ دسته یک کشور محسوب می‌شود و پیش از بازی با شهید قندی یزد نیز در صدر گروه اول جدول مسابقات لیگ دسته 2 کشور قرار داشت. این رقابت‌ها با انجام بازی‌های ۲ هفته دیگر به پایان خواهد رسید. حالا خوزستانی‌ها منتظر تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون درباره دیدار با یزد هستند.

انتهای پیام

نظر شما