شناسهٔ خبر: 41798759 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

به همت بسیج کارگران و کارفرمایان؛

مرحله دوم رزمايش مؤمنانه قشر کارگري برگزار شد

صاحب‌خبر -

خبرگزاری آریا-مرحله دوم رزمایش مؤمنانه بسیج کارگری سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران و شیفت ایثار کارگران با توزیع بیش از هزار بسته معیشتی و بین کارگران آسیب دیده از کرونا برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا از تهران، مرحله دوم رزمایش مؤمنانه بسیج کارگری سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران و همچنین شیفت ایثار کارگران همزمان با سراسر کشور و مقارن با دهه مبارک امامت و ولایت در شرکت سایپا پرس باقرشهر با حضور رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور،  فرمانده سپاه روح اله ناحیه باقرشهر، امام جمعه باقرشهر، معاون فرمانداری ویژه ری، بخشدار کهریزک، خیرین و بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج کارگری استان تهران برگزار شد.
در این رزمایش بیش از هزار بسته معیشتی و لوازم تحریر تهیه شده از عواید شیفت ایثار کارگران و همچنین کمک خیرین بین کارگران آسیب دیده از کرونا و دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.
علی حسین رعیتی‌فرد رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با حضور در این برنامه گفت: امروز در قالب برنامه "شیفت ایثار کارگران، دست یاری‌گری کارفرمایان" با همکاری مدیران کارخانه‌ها و کارگران بیش از  100 هزار بسته معیشتی شامل لوازم التحریر و سبد مواد غذایی برای کارگران آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا و نیازمندان در 32 استان کشور توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: همانطور که مدافعان سلامت تلاش می‌کنند بیماران را از بیماری کرونا نجات دهند، مدافعان معیشت و کارگران نیز با انجام کار رایگان در شیفت ایثار علاوه بر کمک به جهش تولید در کارخانه‌های کشور، در تلاشند تا با کمک های مؤمنانه خود بسته‌های معیشتی را به خانوار‌های کارگران نیازمند و نیز بیکاران ناشی از کرونا برسانند.
رییس سازمان بسیج کارگران کشور درباره نحوه شناسایی کارگران نیازمند، بیان کرد: ما از ظرفیت پایگاه‌های بسیج که با عامه مردم سروکار دارند استفاده کرده و افراد نیازمند را شناسایی و بسته‌های کمک معیشتی کمک مؤمنانه را در اختیارشان قرار می‌دهیم.
به گزارش آریا، شیفت ایثار یک اقدام جهادی و حماسی از سوی کارگران بسیجی برای کمک به تولید، صنعت و منافع ملی است به این شکل که کارگران به اختیار خود و به صورت داوطلبانه از چند ساعت تا چند روز در ماه را بدون دریافت هرگونه مزد، حقوق و یا پاداش و اضافه کاری مشغول کار و فعالیت می شوند و عواید آن را در قالب کمک مؤمنانه جهت بهره مندی اقشار آسیب پذیر از شیوع ویروس کرونا تحت عنوان کمک مؤمنانه در اختیار آنها قرار می دهند.

نظر شما