شناسهٔ خبر: 41798062 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس شورای اطلاع‌رسانی قزوین:

پاسخگویی به رسانه‌ها در مدیران نهادینه شود

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین گفت: خبرنگاران استان به دنبال برگزاری مراسم و برنامه تقدیر نیستند بلکه پاسخگو بودن مدیران، توقع و انتظار آن‌ها است و بزرگترین خدمت به این قشر محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

منوچهر حبیبی در نهمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین، اظهار کرد: امیدواریم با فعال شدن شورای اطلاع‌رسانی استان، پاسخگویی به رسانه‌ها در مدیران نهادینه شود چون شورای اطلاع‌رسانی حتماً این موضوع را پیگیری خواهد کرد تا سؤالات خبرنگاران توسط مسئولان امر پاسخ داده شود.

وی با اشاره به برنامه‌های شورا برای روز خبرنگار، افزود: این روز اگرچه به دلیل شیوع ویروس کرونا مظلوم واقع شد ولی قطعاً در آینده روزهای خوشی خواهد آمد و برنامه‌های خوبی هم در این زمینه برگزار خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، حبیبی اضافه کرد: برنامه‌های طراحی شده به مناسبت روز خبرنگار مورد تأیید شورای اطلاع رسانی استان است و مراسم هفته خبرنگار بر اساس همان دنبال می‌شود.

وی با پوزش از خبرنگاران بابت محدودیت برنامه‌ها به دلیل شیوع کرونا، گفت: بنا داشتیم جلسه‌ای رسمی، جامع و کامل به مناسبت روز خبرنگار با حضور مدیران و اصحاب رسانه برگزار کنیم ولی شرایط اجازه نمی‌دهد و تلاش می‌کنیم در بازدیدهای حضوری و محدود آن را جبران کنیم.

معاون استاندار قزوین گفت: بدون برنامه و مراسم نیز قدردان زحمات خبرنگاران هستیم و از تلاش‌ها و سنگ تمام گذاشتن‌های آن‌ها در عرصه کرونا تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: همه ما اهمیت کار خبر و خبرنگار را درک می‌کنیم و امیدواریم با ارتباط مجموعه مدیران و دستگاه‌های اجرایی با حوزه خبر و مطبوعات بتوانیم در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی رضایت خبرنگاران و مردم را کسب کنیم.

مشی عزاداری‌های ماه محرم بلاتغییر است

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ماه محرم، بیان کرد: مشی و منش این ماه بلاتغییر است و قطعاً خون سرخ حسینی سال‌به‌سال در رگ‌های شیعیان و مسلمانان جهان رنگین‌تر و نمایان‌تر خواهد شد.

حبیبی افزود: شیوه عزاداری و مناسک آن امسال به‌واسطه کرونا متفاوت با سال‌های گذشته است و آن‌هم به جهت رعایت و حفظ سلامت خود عزاداران طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این ماه تلاش می‌کنیم که شهرها و روستاهای استان سیاه‌پوش شود و خلأ ناشی از نبود تجمع‌های دوره‌های گذشته با پررنگ کردن فضاهای شهری با پرچم و دست‌نوشته‌ها جبران شود.

حبیبی با بیان اینکه پیام و نفس گرم محرم هیچ‌وقت نباید به سردی بگراید، افزود: با توجه به اینکه در این ماه تجمعات محدود می‌شود بنابراین رسالت رسانه‌ها، صداوسیما و خبرگزاری‌ها سنگین‌تر خواهد شد تا با ایجاد شور حسینی کمبود این تجمعات را جبران کنند.

انتهای پیام

نظر شما