شناسهٔ خبر: 41797191 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یزدی‌ها در عید قربان ۱۰ میلیارد تومان کمک کردند

یزد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: ارزش نذورات و قربانی اهدایی مردم نیکوکار استان یزد در روز عید سعید قربان و در قالب مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی به ۱۰ میلیارد تومان رسید و این نذورات و کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد یزد، محمد شجاعان با اشاره به تداوم رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان در استان، گفت: در مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی که به مناسبت عید سعید قربان برای ذبح پنج هزار رأس گوسفند و توزیع گوشت در بین مددجویان و نیازمندان هدف‌گذاری شده بود با همدلی و مشارکت خیران و مردم باسخاوت استان یزد ذبح حدود چهار هزار رأس گوسفند محقق شد.

وی افزود: ارزش نذورات و قربانی اهدائی مردم نیکوکار استان یزد در روز عید سعید قربان و در قالب مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی به ۱۰ میلیارد تومان رسید و این نذورات و کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: این مرحله رزمایش تا عید سعید غدیر خم ادامه دارد و سعی شده است نذورات و کمک‌های اهدائی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در بین مددجویان و مستمندان توزیع شود.

وی در خصوص اجرای طرح "اطعام علوی" به مناسبت عید غدیر خم نیز گفت: این نهاد مصمم است در شب و روز عید سعید غدیر خم نسبت به طبخ و توزیع اطعام گرم در بین نیازمندان با عنوان طرح اطعام علوی در راستای رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان اقدام کند.

شجاعان تصریح کرد: در ماه محرم و صفر نیز طبخ و توزیع اطعام گرم طی این دو ماه در بین مددجویان و مستمندان با همکاری هیئت‌های مذهبی و با کمک‌های مردمی تحت عنوان "اطعام حسینی" تداوم دارد.

نظر شما