شناسهٔ خبر: 41797137 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار قم؛

برگزاری مراسم عزاداری حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود

سرمست گفت: عزاداران حسینی باید در رعایت پروتکل‌های بهداشتی کوتاهی نکنند تا مشکلی ایجاد نشود.

صاحب‌خبر -

بهرام سرمست استاندار قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهرام سرمست استاندار قم امروز در نشست شورای هیئات مذهبی استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد،گفت: محرم و صفر نزد ملت ایران دارای ارزش و جایگاه بی‌نظیری است و برگزاری این مراسم با رعایت موارد بهداشتی مورد تأکید است.

او افزود: خود را هیئتی می‌دانم و سال گذشته در هیئت‌های استان شرکت کرده و شور حسینی را به‌خوبی مشاهده کردم، از ساعت ۷ صبح تا ۱ شب در ۲۳ هیئت استان حضور پیداکرده و از نزدیک این شور را درک کردم.

استاندار قم بیان کرد: برگزاری مراسم عزاداری حسینی باید ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود، هیئت‌های عزاداری در این زمینه همدلی و دستگاه‌های استان نیز در این زمینه اهتمام داشته باشند.

سرمست با اشاره به ارزش و جایگاه محرم و صفر عنوان کرد: برگزاری عزاداری حسینی مورد توجه است، ولی عزاداران حسینی باید در رعایت پروتکل‌های بهداشتی کوتاهی نکنند تا مشکلی ایجاد نشود.

استاندار قم با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مقابله با آرمان‌های انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن برای مقابله با وحدت و همدلی ملت ایران برنامه‌ریزی کرده است، مقابله با مردم انقلابی استان از جمله برنامه‌های شوم دشمن است که در این زمینه وحدت و همدلی باید بیش از گذشته مورد تأکید باشد.

سرمست بر لزوم تشکیل جلسه و استفاده از نظرات و پیشنهادات مسئولین هیئات و کارشناسان مذهبی و انعکاس برنامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا جهت تدوین پروتکل‌های بهداشتی ایام ماه محرم تاکید کرد.

استاندار قم عنوان کرد: استانداری در کنار دستگاه‌های استان نسبت به برگزاری باشکوه مراسم عزاداری ماه محرم و صفر تأکید ویژه دارد، ولی رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای ما بسیار مهم است و باید به‌خوبی رعایت شود.

انتهای پیام/ح

نظر شما