شناسهٔ خبر: 41797057 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای طرح کمک مومنانه طی سه مرحله در ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از اجرای طرح کمک مومنانه طی سه مرحله در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید جواد حسینی، فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری و حمایت از نیازمندان جامعه به ویژه خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا طرح کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در شهرستان ملایر برگزار شد.

او با بیان اینکه در مرحله اول اجرای این طرح طی سه مرحله ۱۱ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند شهرستان توزیع شد افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، تن ماهی، شکر، قند، مرغ بود که با کمک ادارات و نهاد‌های مختلف و خیران تهیه و توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از اجرای مرحله دوم کمک‌های مومنانه در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این طرح نیز طی سه مرحله با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا و افراد زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد انجام می‌شود.

حسینی افزود: دومین دوره طرح کمک‌های مومنانه طی سه مرحله همزمان با دهه ولایت، ماه محرم و ماه صفر با توزیع ۳ هزار بسته در هر مرحله یک‌هزار بسته انجام خواهد شد.

او از اجرای مرحله اول دومین دوره کمک‌های مومنانه همزمان با دهه ولایت خبر داد و اضافه کرد: در این زمینه تعداد یک‌هزار بسته در بین خانواده‌های نیازمند به همت سپاه و پایگاه‌های مقاومت توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه برای هر کدام از این بسته‌ها بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان هزینه شده است اظهار کرد: این بسته‌ها با کمک پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج جمع‌آوری شده و هزینه آن نیز از سوی خیران تقبل شده است.

حسینی با بیان اینکه با همکاری بسیج سازندگی شهرستان و با کمک خیران ارائه سایر کمک‌ها به نیازمندان را در برنامه داریم تصریح کرد: تعدادی لوازم‌التحریر و پوشاک بین دانش‌آموزان نیازمند مناطق محروم و روستایی شهرستان نیز توزیع خواهد شد.

او از توزیع تعدادی لوازم خانگی بین ۲۱ خانواده آسیب‌دیده از سیل سال گذشته در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: قرار است این کالا‌ها طی هفته جاری بین خانواده‌ها توزیع شود که این وسایل نیز با کمک خیران و نیکوکاران تهیه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر در ادامه از توزیع ۵ تا ۱۰ هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند شهرستان ملایر در ایام ماه محرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و افزود: این برنامه نیز با همکاری سپاه و بسیج و کمک خیران انجام خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه در ایام عید قربان تعدادی گوسفند توسط خیران ذبح و به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت تحویل داده شد، اضافه کرد: این گوشت‌ها به صورت کاملا بهداشتی توسط پایگاه‌ها و حوز‌های مقاومت بسته‌بندی و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

انتهای پیام/ب

نظر شما