شناسهٔ خبر: 41794550 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) اهواز:

اطعام ۵ هزار نفری همزمان با روز عید غدیر برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام حیمداوی‌زاده با بیان اینکه همزمان با روز عید غدیر مراسم اطعام پنج‌هزار نفری برگزار می‌شود گفت: تمامی هزینه‌های جمع‌آوری شده برای تهیه و آماده‌سازی پخت غذا در روز عید غدیر توسط خیرین و کمک‌های مردمی تامین شده است.

صاحب‌خبر -

«حجت‌الاسلام مهدی حمیداوی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا امسال با همکاری و هماهنگی حوزه سه بسیج شهری مراسم جشن عید غدیرخم به‌صورت متمرکز توسط این حوزه برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) اهواز با بیان اینکه همزمان با روز عید غدیر مراسم اطعام پنج‌هزار نفری برگزار می‌شود افزود: تمامی هزینه‌های جمع‌آوری شده برای تهیه و آماده‌سازی پخت غذا در روز عید غدیر توسط خیرین و کمک‌های مردمی تامین شده است.

 

وی در خصوص نحوه برگزاری مراسم عزاداری در دهه اول محرم تصریح کرد: در حال رایزنی برای برگزاری این مراسم در حرم علی بن مهزیار یا مجتمع فرهنگی ورزشی جهان‌آرا هستیم و در صورت موافقت، بلافاصله مقدمات برگزاری برنامه‌های دهه اول همراه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

 

حجت‌الاسلام حمیداوی‌زاده در پایان یاد آور شد: در صورتی که با برگزاری عمومی این مراسم موافقت نشود مراسم عزاداری دهه اول محرم با مداحی مصطفی مروانی در مسجد امیرالمومنین (ع) آسیاباد به صورت خصوصی برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/690

نظر شما