شناسهٔ خبر: 41794306 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

داغی تازه بر دل نظام سلامت/ ششمین مدافع خط مقدم سلامت در کرمانشاه آسمانی شد

سخنگوی کمیته اطلاع‌‌رسانی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دکتر بهمن اسمی متخصص بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به دلیل ابتلا به کووید 19 به عنوان ششمین شهید خط مقدم سلامت استان به دیدار حق شتافت.

صاحب‌خبر -

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه خطر ویروس کرونا کاملا جدی است، اظهار داشت: دکتر بهمن اسمی یکی از بهترین متخصصان بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به دلیل ابتلا به بیماری کووید 19 به عنوان ششمین خط مقدم سلامت به دیدار حق شتافت.

وی با شاره به جان‌باختن 460 نفر از هم‌استانی‌ها تا روز گذشته، ادامه داد: ویروس کرونا کاملا بی‌رحم است، پزشک، کارمند و کارگر را نمی‌شناسد هر کسی را می‌تواند مبتلا کند، رعایت اصول بهداشتی هم‌مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شست‌شوی مداوم دست‌ها برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس از الزامات است.

سخنگوی کمیته اطلاع‌‌رسانی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مراسمات عروسی قبل از ماه محرم برگزار می‌شود که طبیعتا پروتکل‌های بهداشتی در آن‌ها رعایت نمی‌شود، بنابراین وقتی کارت دعوتی به دستتان می‌رسد به این فکر کنید که به چه چیزی دعوت شده‌اید، آیا به خطر انداختن سلامتی خود و خانواده این مراسم ارزش شرکت کردن دارد.

گفتنی است، بهمن اسمی، پزشک مدافع سلامت و شهید خدمت که دانشجوی ورودی سال ٦٦ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بوده و به عنوان مدیر دانشجویی این دانشگاه نیز فعالیت کرده بود ، تا پیش از این در بیمارستان‌های کرمانشاه به‌خصوص بیمارستان گلستان، ایثارگرانه به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ خدمت می‌کرد.

انتهای پیام/پ/ح

نظر شما