شناسهٔ خبر: 41793024 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرپرست هیئت قایقرانی خرم‌آباد خبرداد:

رفع مشکل نبود مکان مخصوص برای تمرینات قایقرانان خرم آبادی

سجاد بهاروندگفت: با همکاری قابل تقدیر شهردار خرم‌آباد، مشکل نبود مکان مخصوص برای تمرینات قایقرانان، رفع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ بهاروند،در این خصوص ،اظهار کرد:با پیگیری‌‌های صورت گرفته و همکاری و همیاری ویژه شهردار خرم‌آباد (جناب آقای شریفی‌مقدم)، هیئت قایقرانی خرم‌آباد می‌تواند به مدت یک سال از دریاچه‌های کیو و شاپوری خرم‌آباد برای تمرینات قایقرانان استفاده کند و مشکل نبود مکان مخصوص برای تمرینات قایقرانی به صورت کامل رفع شد.  

اوافزود: انصافاً جا دارد در اینجا از همکاری شهردار خرم‌آباد، جناب آقای شریفی‌مقدم سپاسگزاری کنم که به صورت کامل با هیئت قایقرانی همیاری داشته است تا بتوانیم بیشتر از گذشته از ظرفیت‌های انسانی و جوانان قایقران شهرستان حمایت کنیم و این یک گام مهم برای حمایت از ورزش است.

 بهاروند خاطر نشان کرد: متأسفانه هیئت قایقرانی شهرستان خرم‌آباد، مشکل نبود جا و مکان مخصوص برای تمرین داشت که با همکاری مشترک شهردار خرم‌آباد، رئیس ورزش و جوانان خرم‌آباد (آقای قیاسیان)، شهردار منطقه 2 خرم‌آباد (آقای بارانی بیرانوند)، اعضای محترم شورای اسلامی شهر (به ویژه آقایان اسماعیل رضایی و علی‌محمد صالحی)، رئیس هیئت قایقرانی استان (خانم یاراحمدی) و مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری (آقای جلالوند)، مشکل مربوطه به صورت کامل رفع شد.

سرپرست هیئت قایقرانی  خرم‌آباد افزود:قایقرانی استان و مرکز استان، ظرفیت‌های بالایی در سنین 20 تا 30 سالگی در تیم ملی دارد و این مهم می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی استان و مرکز استان، همکاری‌های بیشتری با هیئت قایقرانی داشته باشند تا هرچه بیشتر از ورزش قایقرانی حمایت شود.

 بهاروند بیان کرد:در تفاهم‌نامه‌ای که بین هیئت و شهرداری خرم‌آباد منعقد شده است خوشبختانه با نگاه اجتماعی و ورزش‌محوری که شهردار خرم‌آباد دارد استفاده از دریاچه‌های کیو و شاپوری به صورت کاملاً رایگان خواهد بود».

او تصریح کرد:تا جایی که امکانات و زیرساخت‌ها اجازه بدهد بایستی ورزش را در جامعه تقویت کنیم؛ جامعه‌ای که ورزش کردن در آن نهادینه شود یک جامعه سالم خواهد بود و جامعه سالم به سرعت به سوی پیشرفت و توسعه پایدار خواهد رفت».

سرپرست هیئت قایقرانی  خرم‌آبادیادآورشد: ترکیب جمعیتی جامعه ما از نوع جوان است و خوشبختانه استان لرستان نیز استعدادهای فراوانی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد و نیاز است مسئولان و مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، همکاری خود را در جهت توسعه ورزش و فرهنگ تندرستی، گسترش دهند».

گفت وگو : شهرام شرفی

 

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما