شناسهٔ خبر: 41793002 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در ۲۴ساعت گذشته

تحولات بازارمرغ، فوت ۶ بیمار در اثر ابتلا به کرونا در اردبیل، تابستان ۴۰ درجه‌ای و آب‌تنی نوجوانان در کانال‌های مرگبار و رزمایش کمک مومنانه و مشارکت مردمی در اردبیل ادامه دارد، جزو اخبار پربیننده خبرگزاری فارس در استان اردبیل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اردبیل در روز گذشته (سه‌شنبه، ۱۴مردادماه ۱۳۹۹) را اینجا مشاهده می‌کنید:

تحولات بازارمرغ؛ نسخه‌ دستوری دولت که کارساز نشد

در روزهای اخیر بازار گوشت مرغ با نوسان‌های بسیاری در قیمت مواجه بوده و وضعیت کنونی آن نارضایتی هر دو گروه تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را به دنبال داشته است و عملا سیاست دستوری دولت در تعیین نرخ مصوب برای گوشت مرغ با شکست مواجه شده است.

فوت ۶ بیمار در اثر ابتلا به کرونا در اردبیل

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در شبانه‌روز گذشته ۶۹ مبتلای جدید به ویروس کرونا در استان اردبیل بستری شدند و در این مدت ۶ بیمار کرونایی نیز فوت کردند.

تابستان ۴۰ درجه‌ای و آب‌تنی نوجوانان در کانال‌های مرگبار/ شهرستان ۳۵ هزار نفری اصلاندوز استخر ندارد!+تصاویر

نبود استخر در شهرستان اصلاندوز باعث شده نوجوانان این شهرستان در آب‌های ناامن و کانا‌ل‌های انتقال آب کشاورزی شنا کنند که هرساله شاهد غرق شدن برخی افراد در این اماکن هستیم.

رزمایش کمک مومنانه و مشارکت مردمی در اردبیل ادامه دارد

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه استان اردبیل از عموم مردم نوع‌دوست و خیرین استان برای مشارکت در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه دعوت کرد.

برای مطالعه خبر روی هر عنوان کلیک کنید

انتهای پیام/3463/

نظر شما